۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
کد خبر: ۴۸۷۱۷۸
در پنجمین جشنواره بین المللی «باروت خیس» صورت گرفت؛

اهدای جایزه باروت خیس به «ترامپ»/ جایزه انصار المستضعفین به شیخ «عیسی قاسم» رسید

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی «باروت خیس» با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.
پنجمین جشنواره بین المللی «باروت خیس»

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی «باروت خیس» با حضور سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار یعقوب سلیمانی، دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج شامگاه دوشنبه(23 اسفندماه) در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

براساس این گزارش، در این مراسم جایزه باروت خیس به نشانه تنفر از سوی خانواده شهید مدافع حرم محمد بلباسی و پدر شهیدان موسوی به نمایندگی از خانواده‌های شهدای عرب خوزستان به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اهدا شد.

در ادام گزارش، قرار است این جایزه توسط پست جمهوری اسلامی ایران به سفارت سوئیس حافظ منافع آمریکا در ایران تحویل داده شود. 

بنابراین گزارش، جایزه باروت خیس از سال 91، هر ساله برگزار می‌شود که به ترتیب به میشل اوباما، کاترین اشتون و تاریا کرونبرگ، مانوئل والس و دیتر کاسلیک اهدا شده است. همچنین نامزدهای دریافت جایزه باروت خیس امسال ترامپ، عادل الجبیر و هیلاری کلینتون بودند.

لازم به ذکر است، این جایزه به نمایندگی از ملت شریف ایران اسلامی، جسورانه دست به انتخاب و نمایش آدم‌های مضحکی می‌زند که همواره پوشالی بودنشان برای همگان آشکار بوده و هست و این ماهیت، هنگامی که آمیخته با خودباوری کاذبشان می‌شود، بدل به حماقتی بی پایان می‌گردد.

گفتنی است که در این سری از جشنواره جایزه «انصار المستضعفین» از سوی مردم ایران به «شیخ عیسی قاسم» رهبر آزادیخواهان بحرین اهدا شد و عبدالله دقاق، به نمایندگی از وی این جایزه را دریافت کرد.

عبدالله دقاق در سخنانی کوتاه گفت: سلام شیخ عیسی را به ملت ایران می‌رسانم، امشب شب سختی در بحرین است. فردا مصادف است با حمله سعودی‌ها به بحرین و فردا شیخ عیسی محاکمه خواهد شد و شبیه شب عاشورا است.

وی ادامه داد: نظام ظالم مسلط به بحرین به دنبال محاکمه و اخراج شیخ عیسی بود که جوانان بحرین هشت ماه به آنان اجازه محاکمه رهبرشان را ندادند./9453/101/ب2

ارسال نظرات