۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۸۹۸۰۶
نیکزاد:

اهل سیاسی کاری نیستم

وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: اصولا اهل سیاست هستم اما هرگز اهل سیاسی کاری نیستم.
علی نیکزاد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا٬ علی نیکزاد، وزیر سابق راه و شهرسازی٬ گفت: می خواهم موضوع را صادقانه با شما در میان بگذارم. سیاسی هستم اما سیاسی کاری نمی کنم. قبل از این مجمع، از جاهایی برخی افراد به من زنگ زدند و گفتند در این جلسه حضور پیدا نکنم.

وی افزود: بعضی ها یا شانشان اجل بود نیامدند یا از رای خود مطمئن هستند؛ اما من به هوش و حق باوری شما ایمان دارم و با کمال خضوع و اعتقاد در میان شما حضور یافتم.   

استاندار اردبیل در دولت نهم در ادامه تصریح کرد: به خاطر ندارم که در جایی نیروهای انقلابی و بچه حزبی الهی ها و متدینین مرا دعوت کنند و من اجابت نکنم.

نیکزاد ادامه داد: به خاطر تکلیف آمدم اما برای درایت، بصیرت و تقوا و اینکه امروز شما تکلیف شرعی را بر خودتان و این فرزند کوچکتان مشخص می کنید، به درگاه خدا شاکرم.

وی با بیان اینکه در اداره کشور سو تدبیر مبرهن و آشکار است گفت: اگر سوتدبیر نبود، آمدن بزرگان از اقصی نقاط کشور برای چه بوده است. باید برای سوء تدبیر چاره اندیشید.

نیکزاد تصریح کرد: ابراستراتژیست نظام بیش از یک ساعت در مورد اقتصاد صحبت کرد اما قوه مجریه کار اقتصاد و کشورداری خود را به خوبی انجام نداده است.

وی با اشاره به ادبیات تهاجمی رییس جمهور نسبت به منتقدان خود گفت: آقای رییس جمهور چطور منتقدان خود را بیسواد می خوانید و می گویید بروید به جهنم؟ مگر قباله بهشت را به اسم شما زده اند؟

نیکزاد تاکید کرد: کسی که سعه صدر ندارد، حق ندارد در جمهوری اسلامی بخشدار هم شود چه برسد به رییس جمهور./۸۵۶/ 202/ص

ارسال نظرات