۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۴۸۹۹۰۸
با حضور علما؛

مراسم بزرگداشت آ‌یت الله حجازی برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدمحمدتقی حجازی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه با حضور علما و اقشار گوناگون مردم در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد.
بزرگداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدمحمدتقی حجازی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه پنجشنبه شب با حضور علما و اقشار گوناگون مردم در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد.

بر  اساس این گزارش آیات سید محمد سعیدی، محمد جواد فاضل لنکرانی، موسوی اصفهانی، سید محمدجواد علوی بروجردی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید در این مراسم حضور داشتند.

همچنین حجج اسلام رستم نژاد، همتیان، ملکدار، محمود مدنی بجستانی، مسؤولان حوزه های علمیه، اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

حاضران در مراسم با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره  مرحوم آیت الله حجازی را گرامی داشتند و برای این استاد فقید از خداوند متعال حوزه طلب علو درجات کردند.

در این مراسم بزرگداشت حجت الاسلام میردامادی استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله حجازی گفت: از ویژگی های آن مرحوم همت بلند بود که با توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) کارهای بزرگی انجام می داد.

وی افزود: مرحوم آیت الله حجازی افزون بر بیان احکام، آن ها را به صورت عملی در جامعه جاری می کرد و به مسأله امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشت./1323/پ202/ص

ارسال نظرات