۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۹۰۲۸۲
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

تولید و اشتغال معضل اصلی امروز جامعه است

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: معضل جامعه ما تولید و اشتغال است همان‌طور که کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند اگر این مورد رفع شود تمام مشکلات دیگر نیز رفع خواهد شد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر، گفت: بیشترین اختلافات در جوامع به خاطر ورود افراد جاهل است به ویژه در مسائل سیاسی نیز برخی مواقع شخصی اعلام حضور می‌کند که حتی یک دورهم قانون اساسی ایران را نخوانده است.

وی افزود: در تمامی کارها باید به دنبال فرد متخصص و متعهد رفت حتی در بحث مرجعیت نیز از مرجع اعلم باید تقلید کرد، این نشان از آن دارد که در بحث مدیریت یک کشور که امری خطیر و بسیار مهم است باید به دنبال اشخاصی برویم که دارای صلاحیت لازم باشد.

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: معضل جامعه ما تولید و اشتغال است همان‌طور که کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند اگر این مورد رفع شود تمام مشکلات دیگر نیز رفع می‌شود، اگر امروزه در جامعه مدیریت جهادی باشد مشکلات تمام و کمال رفع می‌شود و اگر نباشد پیشرفتی انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به هدف شعار سال، گفت: هر قشری نسبت به شعار سال مسؤولیت دارد و باید گوشه‌ای از کار را بگیرد، برای شروع می‌توان متعهد شد که از کالای داخلی به جای کالای خارجی استفاده کنیم و این امر را یک وظیفه اجتماعی برای خود بدانیم.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: کار مفید در کشور ما کم است و باکم کاری و نداشتن کار مفید اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود، بنابراین باید در این راستا کارهای فرهنگی و مدیریتی انجام گیرد./854/203/ب2

ارسال نظرات