۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۷۶۶
به منظور بهره برداری از چند پروژه عمرانی؛

رییس جمهور وارد ساری شد

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور اسلامی ایران به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه عمرانی و زیرساختی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.
سفر رییس جمهور به مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به منظور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 43 پروژه عمرانی و زیرساختی وارد فرودگاه دشت ناز ساری شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین روحانی پس از ورود به فرودگاه ساری از سوی آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، فلاح، استاندار و جمعی از مسؤولان و نمایندگان مجلس مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

رییس جمهور در جمع خبرنگاران حاضر در محل فرودگاه ساری، آگاهی از درصد پیشرفت و تکمیل پروژه های تصویب شده در سفرقبلی را مهم ترین هدف حضور در مازندران اعلام کرد و گفت: در این سفر یک روزه برخی پروژه های عمرانی نیز مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همزمانی حضور خود در مازندران با سالروز میلاد امام علی(ع) را یک تقارن ارزشمند دانست و تصریح کرد: این توفیق را خداوند متعال در چنین روزی به ما داد تا از مردم غیور استان مازندران و این استان زیبای کشور بازدید داشته باشیم.

رییس جمهور ادامه داد: در این سفر آن برنامه هایی که مردم در سفر قبلی وعده داده شد را بررسی و میزان پیشرفت فیزیکی آن را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی توسعه بندر امیر را یکی از پروژه های مهم عنوان کرد که در این سفر مورد توجه است، افزود: اتصال این بندر به ریل برای ما بسیار مهم است زیرا تحرکات در دریای خزر برای توسعه و تعامل با کشورها و حمل و نقل دریایی امری مهم است.

وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت و پتانسیل بالای مازندران در بخش های گردشگری خارجی، داخلی، کشاورزی و صنایع مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین تلاش های دولت ارتباط بین شمال کشور و مرکز است و اگر در مسیر ارتباطی تلاش ها را به ثمر برسانیم هم در وقت مردم صرفه جویی می شود و هم در سوخت و هم سلامت تاثیر دارد.

به گزارش رسا، همزمان با سفر رییس جمهوری به استان مازندران 43 طرح عمرانی، زیربنایی، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان، صنعتی و معدنی و ورزشی با اعتباری حدود 33 هزار میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود./202/950/ب1

ارسال نظرات