۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۹۲۸۲۷
امام جمعه موقت زاهدان:

احترام به نظر شورای نگهبان وظیفه است

امام جمعه موقت زاهدان گفت: در تأیید صلاحیت نامزدها و ثبت‌نام کنندگان، شورای نگهبان حرف آخر را می‌زند و احترام گذاشتن به نظر شورا، یک وظیفه همگانی است.
راهداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌ الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: در تأیید صلاحیت نامزدها و ثبت‌نام کنندگان، شورای نگهبان حرف آخر را می‌زند و احترام گذاشتن به نظر شورا، یک وظیفه همگانی است.

وی ادامه داد: شورای نگهبان موارد بسیاری را بررسی می‌کنند و با دقت بسیار و به دور از هرگونه غرض‌ورزی، اسامی نهایی را اعلام می‌کنند و همه مکلف هستند که بپذیرند و انتخابات را همراهی کنند.

امام جمعه موقت زاهدان به قدرت نمایی های ترامپ اشاره کرد و افزود: رییس جمهور امریکا می‌خواهد در هر نقطه از دنیا قدرت نمایی کند، اما این اقدامات برای امنیت همه کشورهای دنیا و بویژه خود امریکا خطرناک خواهد بود.

حجت الاسلام راهداری با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه، بیان کرد: سپاه پاسداران از ابتدای شکل گیری تاکنون خدمات بسیاری برای انقلاب اسلامی، از امنیت و پاسداری گرفته تا عمران و آبادانی نقاط محروم کشور، ارائه کرده است.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه یکی از قدرت‌های جهان محسوب می‌شود که شنیدن نامش، لرزه بر اندام دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام می‌اندازد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه تعیین سال خمسی برای مسلمانان واجب قهری است، ادامه داد: پرداخت خمس از واجبات دین است و همه ما باید سال خمسی خود را مشخص و یک پنجم از مال خود را جدا کنیم.

وی افزود: پرداخت خمس موجب می شود تا مال انسان پاک شود و برخورداری از فرزند صالح و تقویت دین نیز از برکات خمس است./۲۰۳/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات