۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
کد خبر: ۴۹۴۱۵۶
حجت الاسلام دشتکی:

امروز رسالت فرهنگی جامعه بر عهده روحانیت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امروز رسالت امور فرهنگی برعهده روحانیت است چراکه رسالت جمهوری اسلامی بر مبنای فذهنگ دینی است و حوزه در این زمینه تعیین کننده است.
دشتکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی مدبر کل تبلیغات اسلامی استان همدان شب گذشته در جلسه شورای تبلیغ استان همدان با اشاره به فعالتیهای این سازمان گفت: تبلیغات اسلامی در مناسبت هایی مانند فاطمیه، محرم و ماه رمضان ۹۷۰۰ نفر مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام کرده است.

وی با بیان این که روحیه جهادی در میان طلاب استان ستودنی است، گفت: علما در زمینه تبلیغ و ترویج معارف الهی تکلیف مدارانه عمل کرده اند و رفتار آنان وابسته به امور سازمانی و دولتی نبوده است.

حجت الاسلام دشتکی گفت: شورای تبلیغ لازم است تا به صورت منسجم تر در امور تبلیغی ورود کند تا با تکرار جلسات هماهنگی بیشتری میان میان مسؤولان تبلیغی ایجاد شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز رسالت امور فرهنگی برعهده روحانیت است چراکه رسالت جمهوری اسلامی بر مبنای فذهنگ دینی است و حوزه در این زمینه تعیین کننده است.

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به فعالیت های تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: تبلیغات اسلامی استان در سال گذشته بیش از ۱۵ همایش در سطح استان برگزار کرده است و این تعداد به غیر کارگاه های آموزشی است.

وی با بیان این که بودجه و اعتبارات به اندازه نیاز نیست گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه های فرهنگی و وسعت این عرصه اعتبارات متناسب با فعالیت ها وجود ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان هجمه های فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: امروز فضای مجازی محل جولانی برای غرض ورزی های فرهنگی است و باید در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: باید همزمان و در امتدادتهدیدات دشمنان در عرصه فرهنگی، فعالیت های درخوری برای مقابله و حتی حمله به دشمان از ناحیه فرهنگی صورت یرد./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات