۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۴۹۴۲۱۵
نماینده ولی فقیه در کردستان:

برخی به دنبال رابطه ذلیلانه هستند/ ناامید کردن مردم به اصل نظام ضربه می زند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تکلیف ما این است به کسی رأی دهیم که هم خود او و هم اطرافیانش افراد شایسته ای باشند؛ مراقب باشیم که این نظام و انقلاب در دست نااهلان نیفتد.
آیت الله حسینی شاهرودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در نشست طلاب و فضلای قروه و کامیاران، گفت: هدف اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل حکومت الهی است؛ این مسأله برای جامعه تازگی داشت و در حالی بود که غربی ها دین را افیون می دانستند؛ دنیا به بلوک شرق و غرب تبدیل شده بود که اسلام ظهور و یک نظام الهی را معرفی کرد که در این نظام حکومت متعلق به خداوند متعال است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی بر اساس این اصل است که به کسی وابسته نباشیم، از همین جهت نباید کاری کنیم که دیگران به ما ظلم کنند؛ چرا برخی با وجود آیات صریح قرآن کریم به دنبال رابطه ذلیلانه هستند؟

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته عربستان پول های کلانی به گروهک های غرب کشور دادند تا با هم متحد شوند و جمهوری اسلامی ایران را ناامن کنند؛ اما با عنایت خدای متعال نتوانستند هیچ اقدامی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: رییس جمهوری شخصیت دوم نظام است، باید کسی را انتخاب کنیم که با ولایت فقیه مخالفت نکند؛ متأسفانه برخی به محض این که رهبر معظم انقلاب سخنی را بیان می فرمایند، به بیانات ایشان طعنه می زنند.

وی افزود: در انتخاب خود باید دقت بیشتری داشته باشیم؛ رأی دادن عبادت است و پیش از رأی دادن باید وضو بگیریم، نیت کنیم و رأی بدهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان داشت: تکلیف ما این است که به کسی رأی دهیم که هم خود او و هم اطرافیانش افراد شایسته ای باشند؛ مراقب باشیم که این نظام و انقلاب در دست نااهلان نیفتد؛ اگر اشتباهی در انتخاب افراد رخ دهد به راحتی انقلاب به دست نااهلان خواهد افتاد.

وی با بیان این که اختلاف در همه جا بد است، اظهار داشت: وحدت همیشه مورد تأکید اسلام و رهبر معظم انقلاب است؛ اتحاد امروز هم زیر چتر رهبر معظم انقلاب ایجاد شده و نگاه ایشان به همه مردم یکسان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین شاهرودی ابراز داشت: طلبه ها همیشه باید با هم وحدت داشته و یک مسأله را بپذیرند؛ طلاب در انتخابات هم باید به وحدت برسند؛ گره گشایی و رفع مشکلات از وظایف طلاب است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: طلبه انقلابی و مؤمن هیچ گاه به دنبال امتیاز خواهی نیست؛ ما باید فردی را انتخاب کنیم که اتحاد در کشور تقویت شود.

وی افزود: وقتی می خواهیم کاری انجام دهیم همیشه باید حواسمان به اصل نظام باشد و کاری نکنیم که به اصل نظام ضربه وارد شود؛ ناامید کردن مردم، ضربه زدن به اصل نظام است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ابراز داشت: همانطور که در آمار جهانی اعلام شد، جمهوری اسلامی ایران بیشترین سرعت رشد علمی را در جهان داشته است و نباید چشم خود را بر این پیشرفت ها ببندیم.

وی با انتقاد از واردات کالاهای مصرفی، اظهار داشت: با وجود این که ایران کشتی 130 هزار تنی می سازد و به آب می اندازد، برخی دست به دامن کشورهای خارجی می شوند که یک کشتی 50 تنی به ما بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در پایان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران قدرت ساخت هواپیما را پیدا کرده است اما متأسفانه از آن حمایت نمی شود؛ درد ما این است که نفوذ، مانع پیشرفت در این کشور اسلامی شده و به جای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقلامی وارد می کنیم که در پی آن بسیاری از کارخانه ها با ده ها سال سابقه فعالیت ورشکست می شوند./840/پ۲۰۱/ج۱

ارسال نظرات