۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۴۹۵۰۵۸
حجت الاسلام حسینی مجد:

رییس جمهور باید فردی جوان و متخصص باشد

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به نشانه های رییس جمهور مناسب، گفت: در حال حاضر ما باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که به ما ضرری وارد نکند و موجب شادی دشمنان اسلام نشود.
حسینی مجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید موسی حسینی مج،د امام جمعه شهر اسد آباد شب گذشته در بقعه امام زاده عبد الله همدان، بیان داشت: امام حسین(ع) احیا گر دین الهی و سنت های پیامبر اکرم(ص) بود، او احیاگر بصیرت و نماد بارز امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با اشاره به نحوه ارتزاق امام حسین(ع) در کودکی، گفت: شیخ عباس قمی نقل کرده است امام حسین(ع) در نوزادی با انگشت نبی مکرم اسلام(ص) ارتزاق می شد، آری این می شود معنی حسین(ع) از من است و من از حسین(ع) هستم.

امام جمعه شهر اسدآباد گفت: حضرت ابوالفضل(ع) از نوزادی زیبا و با هیبت بود و چهارده سال نزد امیرمؤمنان علی(ع) درس انسانیت و درس نبرد را یاد گرفت و درس ولایت را به خوبی از ایشان آموخته بود.

وی در ادامه با اشاره به معنای لغوی نام حضرت عباس(ع)، تصریح کرد: در لغت نامه دهخدا عباس را به شیر بیشه معنی کرده است و این نمایانگر هیبتی است که تمامی شیرها از او حساب می برند، آری او شیر همه میدان ها است.

وی ادامه داد: حضرت ابوالفضل(ع) دارای لقب عبد صالح است، این لقب ویژه پیامبرای و اولیای الهی است و ایشان با عبادت های فراوان و ولایت پذیری شان در تمامی عرصه ها این لقب را به دست آورده است.

حجت الاسلام حسینی مجد با اشاره به انتخابات پیش رو، ابراز داشت: در انتخابات پیش رو نخستین مسأله مهم و با اهمیت حضور پرشور ما در پای صندوق های رأی است و مسأله دیگر انتخابات فردی اصلح است.

وی در ادامه با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به انتخاب اصلح، گفت: رهبر فرزانه انقلاب گفت هر کس در مقابل رأیی که به صندوق می اندازد مسؤول است.

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه ولایت نشانه تقوا است، خاطرنشان کرد: ولایتمداری نشانه تقوا است، هیبت و عظمت نظام اسلامی به اقتدار ما است، ما باید فردی را انتخاب کنیم که دنبال اقتدار نظام و اسلام باشد.

وی با اشاره به نشانه های رییس جمهور مناسب، ابراز داشت: در حال حاضر ما باید فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که به ما ضرری وارد نکند و موجب شادی دشمنان اسلام نشود.

حجت الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه نیروی جوان باید روی کار بیاید، تصریح کرد: تجربه مسأله خوبی است ولی ما باید فردی جوان و متخصص با کابینه ای جوان انتخاب کنیم، با دولت پیر و خسته مشکلات جامعه حل نمی شود.

وی در ادامه گفت: دنبال حمایت از جناح خاصی نیستم ولی مردم هوشیار و انقلابی ما باید در انتخاب رییس جمهور به نکاتی همچون ولایت پذیری، استکبارستیزی و شجاعت در کارهای کلان توجه داشته باشیم./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات