۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۹۶۸۴۰
امام جمعه هشترود:

دین اسلام برای رأی و انتخاب مردم ارزش ذاتی قائل است

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه دین اسلام به رأی و انتخاب مردم ارزش ذاتی قائل است، گفت: بنابراین انتخابات در ایران اسلامی در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه جنبه نمایشی نداشته، بلکه هدف چیزی جز دست یابی به خواست و اراده مردم نبوده است.
حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه هشترود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود امروز در جلسه فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات در حفظ ثبات و امنیت کشور، اظهار داشت: دشمنان هر ساله مترصد انتخابات هستند تا میزان مشارکت مردم را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه دین اسلام به رأی و انتخاب مردم ارزش ذاتی قائل است، گفت: بنابراین انتخابات در ایران اسلامی در طول سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه جنبه نمایشی نداشته، بلکه هدف چیزی جز دست یابی به خواست و اراده مردم نبوده است.

امام جمعه هشترود با تأکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، این امر را یک وظیفه شرعی و عقلی برای تمام مردم دانست و ابراز داشت: همه باید همدیگر را برای حضوری پر شور تشویق کنند تا شاهد انتخاباتی دشمن شکن و فتنه افکن باشیم.

وی با بیان اینکه رأی مردم حق الناس است و شورای نگهبان امانت دار رأی مردم است، گفت: روند نظارت و رسیدگی به صندوق‌های رأی باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام گیرد، شورای نگهبان امین مردم و چشم بینای نظام است و مردم اعتماد کامل به آن دارند.

حجت الاسلام رحیمی شورای نگهبان را ضامن سلامت انتخابات دانست و افزود: شورای نگهبان هیچ گاه اجازه نداد تا در آرای مردم خدشه وارد شود، از این رو این نهاد همیشه مورد اعتماد و اطمینان مردم بوده و پشتیبانی مردم را برای خود داشته است./204/854/ب1

ارسال نظرات