۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۴۹۷۲۳۱
نیکزاد:

رکود بازار حاصل دیپلماسی دولت یازدهم است

رییس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی با تأکید بر این‌که عوام‌فریبی برای جلب چند رأی اضافی در دولت غوغا می کند، حاصل دیپلماسی خارجی دولت یازدهم را رکود در بازار و نقش تعهدات از روی آمریکا دانست.
علی نیکزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی نیکزاد، رییس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی امروز در جمع فعالان ستادهای مردمی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در تبریز با تشریح شاخص‌های کارگزاران در نظام اسلامی از دیدگاه مولای متقیان حضرت علی(ع) اظهار داشت: کارگزاران اسلامی باید، مردم‌دار، ساده‌زیست، دارای سعه‌صدر و عدالت‌محور بوده و همواره بر اساس عقلانیت تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان این‌که سبک زندگی مسؤولان زیر ذره‌بین نگاه مردم قرار دارد، خاطرنشان کرد: داشتن ویلاهای لوکس و زندگی تجملاتی هیچ سنخیتی با کلام حضرت امیرمنان ندارد، مردم باید سطح زندگی دولتمردان فعلی با وضعیت معیشتی خود را مقایسه کنند و اگر به دنبال تغییر هستند، پای صندوق های رأی حاضر شوند.

نیکزاد با بیان این‌که توهین به منتقدان، قانون‌گریزی و کتمان واقعیات هیچ‌گاه در شأن مسؤولان نظام اسلامی نیست، افزود: زیر گرفتن مامور نیروی انتظامی و عدم تمکین به قانون، انبار کردن کالای قاچاق در ویلا، برخورد زشت با خبرنگار و توهین به رقبای انتخاباتی در شأن یک نامزد انتخاباتی نیست.

وزیر مسکن و شهرداری در دولت نهم با بیان این‌که ردم ولایت‌مدار تبریز پای انقلاب خون داده اند و حماسه تاریخی 29 بهمن سال 56 را رقم زده‌اند، گفت: این انقلاب به سادگی بدست نیامده که عده‌ای بخواهند به بهانه مذاکره و ارتبط با جهان، کشور را دودستی تقدیم دشمنان دیرین نظام اسلامی بکنند.

وی با بیان این‌که عوام‌فریبی برای جلب چند رأی اضافی در دولت فعلی غوغا می کند، گفت: آزادی‌های تصنعی که از سوی دولتمردان مطرح می شود، تنها فریب افکار عمومی است؛  این چه آزادی است که وقتی خبرنگار پرسشی مطرح می‌کند با او برخورد زشتی صورت می گیرد یا وقتی منتقدی از اقدامات دولت نقد می کند، با الفاظ زشت او را بدرقه می کنند؟

رییس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی یادآور شد: آزادی یعنی اینکه کارگر اگر حرفش را بزند و حقش را مطالبه بکند، دندانش را خرد کنیم؟ این انقلاب بر پایه آرمان هایی چون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است، بنده نمی گویم به رئیسی رای بدهید، اما اگر قطار انقلاب از ریل خارج شده برای خدا قیام کنید و در انتخابات حضوری گسترده داشته باشید.

نیکزاد با در بخش دیگری از سخنان خود حاصل دیپلماسی خارجی دولت یازدهم را رکود در بازار و نقش تعهدات از روی آمریکا دانست و گفت: دولت ادعا دارد در زمینه سیاست خارجی موفق بوده است، اگر این‌گونه بوده چرا مردم در سفره‌های خود تغییری احساس نمی کنند، نفت را می فروشند اما پولش را نمی توانند بگیرند.

وی مذاکره با آمریکا را تجربه کردن تجربیات گذشته دانست و گفت: اگر امروز دشمن را کدخدای جهان می نامند، معلوم است که هیچ جایگاهی برای ملت قائل نیستند، دشمن ما اعتماد به کدخداست و ما نتیجه اعتماد به کدخدا را در صدام و قزافی دیدیم، نباید بار دیگر تجربه‌های گذشته را تکرار کرد./935/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات