۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۷۳۶۹
نیکزاد:

مسؤولان تجمل‌گرا نباید در مسند اجرایی باشند

رییس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی گفت: امروز شاهد هستیم که برخی فرهنگیان توان خرید یک خانه کوچک را ندارند اما برخی از مسؤولان در خانه های میلیاردی زندگی می‌کنند.
علی نیکزاد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، علی نیکزاد رئیس ستاد حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی عصر امروز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت در اجتماع بزرگ فرهنگیان حامی رئیسی، گفت: انقلاب اسلامی برآمده از لیبرالیسم و کمونیسم نبود، بلکه انقلاب اسلامی را فردی مانند امام راحل(ره) که از جنس مردم بود شکل داد. انقلابی که در جنگ تحمیلی بیش از ۳۰۰ هزار شهید و در جریان ترورها ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را در زمره شهدا قرار داد.

رئیس ستاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه اگر بنا بود از روز اول از کدخدا و از خبرنگار بترسیم علت اصلی انقلاب پس چه بود، گفت: اگر قرار بود در عرصه فرهنگی سند 2030 را امضا کنیم برای چه حکومت اسلامی تشکیل دادیم؟

وی ادامه داد: همه کسانی که فرزندان خود را به آموزش و پرورش می‌سپارند یعنی به آن اعتماد دارند و با این اقدامات ممکن است تجدید نظر کنند.

نیکزاد افزود: آیا الان کسی می‌تواند از حقوق خود در آزادی دفاع کند؟ پیامبر دست کارگر را بوسید اما این چه دولت امنیتی است که به کارگران می گویند دهانتان را خرد خواهیم کرد.

رئیس ستاد حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: میزان رأی ملت است، اما برخی در روستاها می‌گویند ریاست جمهوری ما هشت ساله است و ما هستیم و اگر به ما رای ندهید، رایانه‌تان قطع می‌کنیم آیا این با حرف امام سازگاری دارد.

وی با تاکید بر این نکته امروز انقلاب اسلامی در ریل قرار کرده است، بیان داشت: باید توجه داشت که اگر امروز امام خمینی(ره) از وضع موجود راضی نبودند، آیا از نظر شرعی در امر انتخابات بی تفاوت ظاهر می‌شدند؟ باید توجه داشت که امروز برخی از مسؤولین ساده زیست ظاهر نیستند و برخی حتی با ماشین‌های ۲۰۰ میلیونی رفت و آمد می‌کنند.

وی در پایان گفت: کسانی که ساده زیست نیستند نباید در جمهوری اسلامی مسئول شوند. امروز شاهد هستیم که متاسفانه معلم‌هایی که یک عمر از زندگی خود را در راه خدمت گذاشته اند، نمی توانند حتی یک خانه ۷۵ متری برای خود داشته باشند./856/ 202/ص

ارسال نظرات