۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۹۷۶۹۶
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

رییس جمهور باید مردمی و ساده زیست باشد

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: رییس جمهور باید تحول آفرین باشد، شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و در نهایت مردمی و ساده زیست باشد.
حجت الاسلام علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز در جمع طلاب، اساتید مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فردی که انتخاب می شود باید در تاسیس دولت عزتمند و کارآمد توانایی داشته باشد.

نماینده خبرگان رهبری در ادامه افزود: رییس جمهور باید تحول آفرین باشد و شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و در نهایت مردمی و ساده زیست باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اصل در انتخابات، حضور حداکثری و انتخاب رییس جمهور اصلح، انقلابی، ولایی و کارآمد است خاطرنشان کرد: اگر مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشخاص اصلح و انقلابی و کارآمد را انتخاب کنند، جامعه رشد و پیشرفت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تبیین شاخصه‌های رییس جمهور اصلح و بصیرت افزایی در این عرصه را از وظایف طلاب و روحانیان دانست و اظهار کرد: بصیرت افزایی انتخاباتی از ماموریت‌های سیاسی حوزویان است با بصیرت و تحلیل دقیق گذشته، عبرت‌گیری برای آینده حاصل می‌شود و موجب نتیجه‌گیری صحیح خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: انتخابات در کشور ما در مقایسه با انتخابات‌هایی در دنیا انجام می گیرد، جزء سالم ترین انتخابات است./102/873/ب1

ارسال نظرات