۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۴۹۷۹۴۷
امام جمعه موقت درمیان:

حفظ امنیت انتخابات ماموریت خطیر نیروی انتظامی است

امام جمعه موقت درمیان گفت: حفظ امنیت انتخابات ماموریت خطیر نیروی انتظامی است که تاکنون در انتخابات گذشته این ماموریت به نحو احسن انجام شده است.
حسینی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید امین حسینی، امام جمعه موقت درمیان امروز در نشست بصیرتی کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی درمیان اظهار داشت: این نیروی ارزشی مظهر نظم و امنیت در جامعه است، با تلاش ماموران انتظامی شاهد ایجاد امنیت در جامعه هستیم و این عزیزان در سخت‌ترین شرایط برای حفظ امنیت در جامعه تلاش می کنند.

وی ادامه داد: بار سنگین تامین امنیت جامعه بر عهده نیروی انتظامی است و این نیرو توانسته با درایت و جان فشانی گام های بلندی در تامین آرامش بردارد.

امام جمعه موقت درمیان با بیان اینکه شرکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توطئه هایی علیه کشورمان برنامه ریزی می کنند و هیچ زمانی از دشمنی های خود دست نخواهند کشید.

حجت الاسلام حسینی گفت: مردم باید شناخت کافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، توانایی و میزان ولایتمداری نامزدها رای دهند.

وی افزود: هر کسی پای صندوق های رای حاضر می شود به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب رای می دهد، دشمنان همیشه برنامه ریزی می کنند که مردم را نسبت به شرکت در انتخابات مایوس کنند.

امام جمعه موقت درمیان اظهار کرد: هم مشارکت در انتخابات مهم است و هم باید بر اساس شاخص هایی که حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند مردم آرای خود را در صندوق های اخذ رای بیندازند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه نیمه شعبان فرصتی برای ترویج فرهنگ مهدویت است، گفت: توسعه و ترویج اندیشه مهدویت در عرصه های جهانی رمز موفقیت و هدایت بشریت است.

وی با بیان اینکه باید همواره تلاش کنیم تا سبک زندگی مهدوی را در جامعه احیا کنیم، اضافه کرد: دشمن با برنامه ریزی های دروغین به دنبال این است که مردم را نسبت به ظهور امام زمان(عج) بدبین کند.

امام جمعه موقت درمیان بهترین عمل را انتظار فرج دانست و بیان کرد: در فاصله سال ها از ولادت حضرت ولی عصر(عج) تا امروز تلاش های زیادی برای انحراف عقیده به امام زمان(عج) صورت گرفته است، یک دسته از این تلاش ها حول انکار اصل عقیده مهدویت است و آن ها تلاش های زیادی کردن تا این اعتقاد و باور حق را منحرف کنند./102/880/ب1

ارسال نظرات