۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۹۸۰۳۱

اعلام فراخوان «تبیین سیره امام خمینی و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد» در شهرکرد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از اعلام فراخوان «تبیین سیره امام خمینی(ره) و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد» در شهرکرد خبر داد و گفت: این فراخوان به ‌منظور بازخوانی اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی(ره) برنامه ‌ریزی ‌شده است.
پوستر رحلت امام خمینی

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، از اعلام فراخوان «تبیین سیره امام خمینی(ره) و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد» در شهرکرد خبر داد و گفت: این فراخوان به ‌منظور بازخوانی اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی(ره) از سوی جوانان و نیز فراهم شدن زمینه آشنایی آنان با ثمرات، برکات و ابعاد پیدا و پنهان قیام خونین ۱۵ خرداد برنامه ‌ریزی ‌شده است.

وی ايام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خميني(ره) را فرصت مغتنمی برای تبیین جایگاه رفیع ولایت ‌فقیه در کشور دانست و افزود: پيروي از ولایت ‌فقیه، حمايت از مستضعفان، حفظ وحدت و يكپارچگي، دفاع از پابرهنگان و محرومان جامعه، استکبارستیزی، خدمت بی‌منت به مردم از آرمانهايی بود که امام همواره بر آنان تأکید داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حفظ نظام در رأس تأکیدات امام خمينی(ره) است، خاطرنشان کرد: برای تداوم عزت اسلامي، انديشه‌ها و آرمان‌های امام خمينی(ره) بايد بازخوانی شوند و در تدوين و تبيين سيره ايشان تلاش مضاعفی در سطح كشور انجام گيرد.

مسؤول کمیته مراسم ستاد ارتحال امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، ۱۵ خرداد را نقطه عطفی در تاريخ معاصر و سرآغاز نهضت انقلاب اسلامی ايران دانست و خاطرنشان كرد: ايجاد پيوند توده‌های مسلمان با مرجعيت دينی، رسوايی جریانهای ملی و غیرمذهبی، نهادينه كردن فرهنگ ايثار و شهادت و پيروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژيم ستم‌شاهی از مهم‌ترین پیام‌های ۱۵ خرداد است.

گرجی، ضرورت ارتباط نسل جوان با اندیشه‌های نورانی حضرت امام خمینی(ره)، علل و عوامل تهاجم و جنگ روانی علیه امام(ره)، مبانی، اصول، آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی(ره)، آفات، تهدیدات و آسیب‌پذیری‌ها و چالشهای انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره)، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در اندیشه امام خمينی(ره) و گفتمان انقلاب اسلامی در اندیشه امام خمینی(ره) را از جمله اهداف برگزاری فراخوان تولید محتوا با موضوع «تبیین سیره امام خمینی(ره) و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد» در شهرکرد عنوان کرد.

وی ابراز کرد: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در اندیشه امام خمينی(ره)، استکبارستیزی در اندیشه حضرت امام (ره)، فلسطین در اندیشه حضرت امام(ره)، مهدویت در اندیشه حضرت امام(ره)، ولایت ‌فقیه در اندیشه حضرت امام(ره)، اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی در اندیشه حضرت امام(ره)، مبانی، اصول، مؤلفه‌ها و شاخص‌های اندیشه جهادی حضرت امام(ره)، اقتدار دفاعی در اندیشه‌های حضرت امام (ره) و ثمرات و برکات قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ از دیگر اهداف برگزاری فراخوان تولید محتوا با موضوع «تبیین سیره امام خمینی (ره) و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد» در شهرکرد است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: غنای محتوا، جذابیت استفاده از افکت‌های ویژه و درج فایل‌های صوتی و تصویری مرتبط و ذکر منابع از محورهای فراخوان تولید محتوا با موضوع «تبیین سیره امام خمینی (ره) و دستاوردهای قیام ۱۵ خرداد» در شهرکرد است.

وی با بیان اینکه ۱۰ خرداد سال جاری آخرین ‌مهلت ارسال آثار است، افزود: علاقه مندان می ‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکshahrekord@ccoip.ir  ارسال و یا به دبیرخانه این فراخوان واقع در شهرکرد، دروازه سامان، مجتمع ادارات، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  چهارمحال و بختیاری تحویل دهند./303/9457/ب1

ارسال نظرات