۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۴۹۸۴۸۹
رییس ستاد حجت الاسلام والمسلمین رییسی در خوزستان:

حجت الاسلام والمسلمین رییسی مرد عمل به وعده ها است

حسینی با بیان اینکه حضور در انتخابات و انتخاب اصلح بسیار ضروری است، گفت: دولت کنونی، دولت وعده های بدون عمل است در حالی که مرد عمل به وعده ها و حل مشکلات را خواهانیم.
سید کریم حسینی، رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید کریم حسینی، رییس ستاد حجت الاسلام و المسلمین رییسی در خوزستان، شامگاه گذشته در اجتماع خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بیان داشت: اندک مدت مانده برای روز انتخابات، زمان معرفی و تبلیغ برای نامزدها نیست بلکه زمان دعوت از مردم برای حضور در انتخاباتی پرشور و انتخاب اصلح است.

رییس ستاد حجت الاسلام والمسلمین در خوزستان با بیان اینکه انتخابات در نزد عده ای ناپسند بوده و از حضور در پای صندوق های رأی پرهیز می کنند، خاطرنشان کرد: حضور یا عدم حضور لطمه ای به برگزاری انتخابات وارد نخواهد کرد و به هر حال رییس جمهور انتخاب خواهد شد و چه بهتر که رییس جمهور منتخب صادق، راستگو، لایق، باکفایت و مرد عمل به وعده ها باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه ما حجت الاسلام والمسلمین رییسی را باکفایت، راستگو در سخن، با تجربه و مدیر یافتیم، بیان داشت: حضور در انتخابات و انتخاب چنین شخصی را خواهانیم؛ چرا که از دولت کنونی فقط وعده و وعید ریشه کنی گرانی و پروژه های نیمه تمام افتتاح شده را دیدیم به ویژه برای خوزستانی ها در زمینه های حل معضل بیکاری، آب و ریزگردها در حالی که هیچ راه حلی برای از میان بردن معضلات ارائه نکردند.

حسینی خاطرنشان کرد: دولت روحانی تنها وعده بدون عمل در عمر چهارساله خود داد؛ از این رو باید اهل تخصص، صاحبان خبره، ایده های سیاسی و اقتصادی و انسان های راستین را برای حل معضلات انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه باید نسبت به رأی خود احساس مسؤولیت داشته باشیم، افزود: احترام و ارادت عرب به سادات و فرزندان رسول خدا(ص) بر همگان معلوم و آشکار است، از این رو توجه به حجت الاسلام والمسلمین رییسی را در وهله اول به عنوان فرزند خاتم انبیاء(ص) و سپس به عنوان اهل خبره و مرد عمل به و عده ها خواهانیم تا ان شاء الله مشکلات کشور تا حدی بهبود یابد.

رییس ستاد حجت الاسلام والمسلمین در خوزستان اظهار داشت: وعده های حجت الاسلام والمسلمین در زمینه بیکاری و قول های داده شده به خوزستانی ها برای رفع مشکلات بر همگان آشکار است.

گفتنی است، در اجتماع بزرگ خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان که در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین ریییسی صورت گرفت؛ شاعران و مداحان اشعاری را به زبان عربی درباره ضرورت حضور در انتخابات، انتخاب اصلح  و بیان حمایت از سید محرومان سروده و بر بیعت با فرزند رسول خدا(ص) تأکید کردند./۹۴۵۶/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات