۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۴۹۹۳۲۳
حماسه ۹۶/ امام جمعه شهرری:

حضور پرشور مردم در انتخابات مهری مجدد بر حقانیت نظام و انقلاب بود

امام جمعه شهرری گفت: حضور پرشور مردم برای شرکت در انتخابات مهری مجدد بر حقانیت نظام و انقلاب بود به خاطر همین دشمنان تاب و توان دیدن این حضور را ندارند.
حجت الاسلام سید علی شاهچراغی   امام جمعه شهر ری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حجت الاسلام منتظری رییس ستاد نماز جمعه شهرری، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 تهران و جمعی دیگر از مسؤولان امروز در محل اخذ رای مسجد صاحب الزمان(عج) شهرری حضور یافتند و رای خود را برای دو انتخابات به صندوق انداختند.

گفتنی است امام جمعه شهرری پس از طی فرایندهای قانونی، رای خود را به صندوق‌های اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا انداخت.

امام جمعه شهرری پس از انداختن رای خود، بیان داشت: امروز مردم با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند و با لبیک گفتن به ندای رهبری اقدامات خبیثانه دشمنان را خنثی و آنان را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه مردم ستون و پایه انقلاب هستند، ابراز کرد: حضور پرشور مردم برای شرکت در انتخابات مهری مجدد بر حقانیت نظام و انقلاب بود به خاطر همین است که دشمنان تاب و توان دیدن این حضور را ندارند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی با تاکید بر اینکه مردم باید مقدرات کشور را به کسانی بسپارند که امین باشند، گفت: خداوند بر اعمال انسان‌ها حاضر و ناظر است بنابراین افراد به کسانی که به نفع انقلاب گام برمی‌دارند رای دهند./813/203/ب2

ارسال نظرات