۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۴۹۹۸۰۴
سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اعلام کرد؛

نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از پایان شمارش ‌آرای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خراسان رضوی خبر داد.
روحانی و رییسی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، امیر مهدی پور، سخنگوی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران، نتایج نهایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان را تشریح کرد و گفت: مشارکت مردم استان خراسان رضوی در این دوره از انتخابات ۷۷/۵ درصد بود که نسبت به دوره گذشته، 2 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تعداد آرای صحیح مردم خراسان رضوی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، 3 میلیون و 996 هزار و 687 رأی بود که از این تعداد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی یک میلیون و 903 هزار و 272 رأی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی یک میلیون و 437 هزار و 168 رأی، آقای مصطفی میرسلیم 42 هزار و 959 رأی و آقای مصطفی هاشمی طبا 14 هزار و 77 رأی کسب کردند.

مهدی پور گفت: شمارش آرای شوراهای اسلامی نیز در شهرستان های خراسان رضوی به پایان رسیده و در مشهد از هزار و 170 شعبه اخذ رای، آرای 831 شعبه شمارش شده است.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خراسان رضوی روز جمعه همزمان با سراسر کشور در 4 هزار و ۵۷۳ شعبه اخذ رأی شهرها و روستا های این استان برگزار شد./۱۰۱/۸۲۰/ب۱

ارسال نظرات