۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۰۰۴۱۰
با حضور رحیم پور ازغدی؛

همایش یادمان شهدای طلبه در مشهد برگزار شد

همایش یادمان شهدای طلبه با حضور رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مشهد برگزار شد.
یادواره شهدای روحانی نجف آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش یادمان شهدای طلبه با حضور حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از خانواده های ایثارگر و شاهد طلاب ظهر امروز 3 خرداد در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی فر، دبیر همایش در این مراسم گفت: فراخوان مقاله همایش یادمان شهدای طلاب با موضوع تببین جایگاه طلاب و شاهد ایثارگر در جامعه با رویکرد اقتصاد مقاومتی در اسلام و غرب است.

وی در ادامه با اشاره به محورهای مهم اقتصاد مقاومتی در جهان اسلام اظهار کرد: نقش شناخت سرمایه های موجود کشور در اقتصاد مقاومتی، شیوه صحیح استفاده از سرمایه های موجود اقتصاد مقامتی و نقش تولید و ثروت در اقتصاد مقاومتی و نقش طلاب در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی از جمله مهمترین محورهای فراخوان مقاله است.

حجت الاسلام حسینی فر ادامه داد: نقش استفاده از نیروهای متخصص و متعهد در اقتصاد مقاومتی، نقش تعدیل ثروت در اقتصاد مقاومتی، رابطه معنویت گرایی در اقتصاد مقاومتی و نقش باورهای اعتقادی در اقتصاد مقاومتی و نقش تقوا در رشته اقتصادی و اقتصاد مقاومتی از جمله دیگر محورهای این فراخوان مقاله است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی فقط شعار سال و روش و متد نیست، اظهار کرد: در واقع اقتصاد مقاومتی یک اجلاس، شاخص و اسلوب است که می توان در برابر همه فشارهای استکبار ایستاد و این موضوع را جهانی کرد.

عابدین عابدین مقدم، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی درادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر به تشریح عملیات آزاد سازی خرمشهر با ذکر خاطره ای پرداخت.

گفتنی است، در این همایش از ده طلبه برتر برادر با بالاترین معدل در سطوح چهار، سه ، دو  و یک و یک طلبه خواهر در سطح دو با بالاترین معدل تقدیر و تجلیل شد./۹۳۴/۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات