۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۵۰۰۸۳۴
مدیرکل بنیاد شهید قم:

ملت ایران پاسدار ارزش های فاتحان خرمشهر است

مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای فتح خرمشهر با حضور مهندس صادقی استاندار قم،‌ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران،‌جمعی از بسیجیان و خادمان به شهدا و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد.
سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران استان قم،مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای فتح خرمشهردر گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد.

بر پایه این گزارش مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران در این مراسم گفت: فتح خرمشهر فتح ارزشهایی بود که تا امروز حافظ آن بوده ایم و تا زمانی که پاسدار این ارزشها باشیم، ایران اسلامی از گزند حضور دشمنان آزاد و خرم است.
 سید جواد هاشمی افزود:‌ رزمندگان اسلام با ایستادگی و حفظ وحدت بر محور ولایت و با ایمانهای راسخ و روحیه ایثارگری توانستند دشمن را از خرمشهر بیرون برانند اما فتح خرمشهر نه فقط فتح خاک که در اصل فتح ارزشهای اسلامی در برابر مستکبران و مزدوران منطقه بود.
 وی ادامه داد: فتح خرمشهر آنقدر از لحاظ استراتژیکی اهمیت داشت که خبر این فتح و پیروزی جهانی شد و دنیا فهمید ملت ایران با دستهای خالی با تکیه بر محور ولایت و ایمان های استوار با درس گیری از نهضت عاشورا،‌ در راستای زمینه سازی ظهور در برابر استکبار جهانی و ابرقدرتها ایستاده و پیروز جبهه حق علیه باطل است.
هاشمی اضافه کرد: فتح خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان بود،‌ این فتح و ظفر ثابت کرد که خون بر شمشیر پیروز است،‌ ملت ایران با لبیک به حسین زمان عاشورایی دیگر را در خرمشهر آفرید و با ایستادگی پای ارزشها و در راستای پاسداری از همین ارزشها با خون خویش خرمشهر را از لوث وجود دشمنان پاکسازی کرد.
 وی ادامه داد: مادامی که حافظ این ارزشهای الهی و اسلامی باشیم، در راستای تعالی کشور در حرکتیم و صاحب آرامش و امنیت و عزت در کشور هستیم و اگر از این ارزشها فاصله بگیریم ،‌دشمنان بر ما مسلط خواهند شد.
گفتنی است؛  این مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا در مرکز فرهنگی سوم خرداد با حضور بسیجیان،‌ خانواده شهدا و کارکنان بنیادشهید و امور ایثارگران برگزار شد.
  در پایان این مراسم حاضران ضمن گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، و قرائت فاتحه با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کردند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات