۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۰۰۹۲۳
امام جمعه همدان:

منتخب مردم به حق و حقوق همه مردم توجه کند

امام جمعه همدان گفت: کسانی که برنده انتخابات شده اند دیگران را شماتت نکنند و بدانند که ۱۶ میلیون نفر دیگر که در انتخابات شرکت کرده اند حق و حقوقی دارند و باید به آنها توجه شود.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه رحمت و مغفرت است و بهره مندی از فیوضات این ماه نیازمند برنامه ریزی دقیق است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ در میان مخلوقات و موجودات عالم هیچ موجودی مانند انسان برنامه نظام مند برای سعادت ندارد و ماه رمضان فرصت بی نظیری برای درک و وصل شدن به رحمت خداوند است.

امام جمعه همدان با اشاره به جایگاه روزه داری در تزکیه نفس اظهار داشت: عبادت و انجام عمل در ماه رمضان اجر فراوانی دارد به گونه ای که عبادت در این ماه با دیگر ماه ها در سال برابری می کند.

وی با بیان این که انسان باید در همه احوال به دنبال ارتقای رتبه معنوی خود باشد، گفت: استفاده از شب های گرانقدر ماه رمضان امروی ضروری است چرا که در این ماه حتی خوابیدن و نفس کشیدن هم ثواب دارد.

آیت الله طه محمدی افزود: همه اعضا و جوارح افراد  باید روزه باشند و دست و پا و زبان و گوش و چشم هم از این مساله مستثنا نیستند.

وی با اشاره به حضور ترامپ در منطقه ابراز داشت: مساله اسلام هراسی و شیعه هراسی مشکلی است که با حضور ترامپ در منطقه خاورمیانه مطرح شد و دخالت در امور منطقه به صورت رسمی کلید خورد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: در ۱۸ کشور عربی منطقه هیجکدام قدرت برگزاری انتخابات را ندارد و این شرایط نظام اسلامی با حمایت مردم انتخاباتی مثال زدنی و تارخی برگزار می کند.

وی در ادامه گفت: مردم ایران با حضور در انتخابات افتخاری مضاعف آفریدند و کسانی که در انتخابات موفق شدند باید بدانند که بار مسؤولیت آنها چندین برابر شده است.

امام جمعه همدان افزود: کسانی که برنده انتخابات شده اند دیگران را شماتت نکنند و بدانند که ۱۶ میلیون نفر دیگر که در انتخابات شرکت کرده اند حق و حقوقی دارند و باید به آنها توجه شود.

وی در پایان گفت: دشمن همواره به دنبال ایجاد رخنه و شکاف در میان افراد و توده های کشور است و کسانی که برنده شده اند از خوشحالی غش نکنند چرا که برنده اصلی جامعه مردم هستند./201/979/ب1

ارسال نظرات