۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۰۲۷۵۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

امام جمعه تبریز؛ آذربایجان را در مسیر رشد و شـکوفایی قرار خواهد داد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم بعنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی را تبریک گفت.
صالحی امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تبریک گفت.
بنابر این گزارش؛ در پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام  والمسلمین جناب آقای دکتر سید محمد علی آل هاشم؛ با کمال مسرت، انتصاب شایسته جنابعـالی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تبریک و تهنیت می گویم. 
وی در این پیام آورده است: رجاء واثق دارم که حضور مؤثر جنابعالی در آن سامان به پشتوانه علم و تقـوی و درایت و تجارب گراسنگی که  از آن برخوردار هستید، آذربایجان قهرمان را بیش از پیش در مسیر رشد و شـکوفایی مادی و تعـالی علمی و معنوی قرار خواهد داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام خود تصریح کرده است: توفیق روز افزون جنابعـالی را در جهت تحقق هرچه بیشتر آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن(ره) و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ظل توجهـات خاصه‌حضرت بقیت الله الاعظم(عج) از درگاه خداوند تبارک و تعـالی مسألت می نمایم.
همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در پیامی جداگانه انتصاب حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، بعنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تبریک گفت و اظهار داشت: انتصاب جنابعالی به عنوان امامت جمعه تبریز؛ که همواره به عنوان یکی از مهمترین شهرهای ایران اسلامی در تعالی فرهنگی، دینی و ملی ایران نقش برجسته ای داشته؛ بدون شک نقطه ی عطف تاریخی در حیات فرهنگی این دیار بوده و موجب خرسندی اصحاب فرهنگ و هنر استان شده است.
محمد محمدپور افزود: آذربایجان و تبریز در همه ادوار تاریخی با علمای فرهیخته ای که در دامن خود پرورش داده، ثابت نموده است که دارای غنی ترین فرهنگ اسلامی و ایرانی است و بر همین اساس است که اعتقادات راسخ مذهبی، ارزش های فرهنگی و نبوغ علمی بزرگان این دیار کهن در طول تاریخ زبانزد خاص و عام بوده است.
وی ادامه داد: اکنون این مسئولیت خطیر بر عهده جنابعالی که بحمدلله از سجایای اخلاقی و مراتب والای علمی و حسن مدیریت برخوردارید نهاده شده است، ضمن تبریک این رویداد مهم به محضر جنابعالی و مردم خداجوی استان و عموم فعالان عرصه  فرهنگ و هنر،  توفیقات واسعه شما را از خداوند متعال خواستارم.
محمدپور خاطرنشان کرد: امید واثق دارم که حضور جنابعالی که یکی از مردمی ترین  فرهیختگان و اندیشمندان استان هستید، در این جایگاه منیع، منشاء خیر و برکات فراوانی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای استان خواهد بود و در سایه هدایت ها، حمایت ها و راهنمایی های جنابعالی فرهنگ و هنر استان بالنده تر و پرطراوت تر از پیش در عرصه های داخلی و خارجی خواهد درخشید./935/د
۱۰۱/ج۱

ارسال نظرات