۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۰۳۲۷۰
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز خبر داد؛

نام نویسی حضوری از علاقه مندان ورود به حوزه خواهران الیگودرز

مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود در سال تحصیلی جدید، گفت: با توجه به اینکه مهلت پذیرش از طریق سایت پایان یافته است، گفت: علاقه مندان با مراجعه به مدرسه می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
پذیرش طلبه

ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه مدیر مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پذیرش طلاب جدید الورود به مناسبت سال تحصیلی جدید، بیان داشت: این مدرسه در سطح دو طلبه نوورود پذیرش می کند.

وی با یادآوری به اینکه مهلت نام نویسی علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه پایان یافته است، افزود: در مدرسه علمیه خواهران الیگودرز نام نویسی همچنان ادامه دارد.

نجفی در ادامه تصریح کرد: با توجه به بسته بودن سایت پذیرش حوزه، داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران الیگودرز با مراجعه به واحد آموزش می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه 35 طلبه جدیدالورود در سال تحصیلی جدید پذیرش می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون 50 نفر از علاقه مندان ورود به حوزه نام نویسی کرده اند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الیگودرز بیان کرد: در راستای جذب افراد علاقه مند، با استعداد و توانمند به حوزه فرصت نام نویسی تا پیش از برگزاری دوره های مصاحبه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه پذیرش طلبه در سطح 2 بر اساس امتیاز کسب شده از سوی داوطبان در دوره های مصاحبه، تحقیق میدانی و معدل صورت می گیرد، اظهار داشت: دوره مصاحبه تیرماه سال جاری برگزار می شود.

نجفی ابراز امیدواری کرد که با پذیرش افراد علاقه مند و توانمند مدارس علمیه با رشد کیفی آموزشی رو به رو شوند./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات