۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۰۳۶۵۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

حادثه تروریستی تهران، اوج از خودگذشتگی و جانفشانی نیروهای امنیتی کشور بود

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که حملات کور تروریستی در داخل کشور موجب نمی شود که ایران اسلامی از مبارزه با تروریست کوتاه بیاید، گفت: حادثه تروریستی تهران، اوج از خودگذشتگی و جانفشانی نیروهای امنیتی کشور بود.
مدیر حوزه علمیه مازندران حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، این گونه اقدامات را نشان دهنده اوج درماندگی و ضلالت گروه های تروریستی در برابر انقلاب و نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که حادثه تروریستی امروز تهران بار دیگر ضعف دشمنان در برابر انقلاب و نظام اسلامی را به اثبات رساند، افزود: حمله وحشیانه به مردم بی گناه و نمایندگان آنها در خانه ملت نشان دهنده درماندگی نظام سلطه در برابر نظام و اسلامی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اقدام تروریستی امروز کینه توزی و دشمنی آشکار بدخواهان با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: اما این گونه اقدامات موجب عقب نشینی ملت بزرگ ایران از آرمان های انقلاب اسلامی نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید بر این که این حمله تروریستی موجب تقویت وحدت و همبستگی ملت ایران در مبارزه با تروریسم خواهد شد، تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بدانند با این گونه اقدامات نمی توانند مردم را از مسیر انقلاب منحرف کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حادثه تروریستی امروز یادآور جنایت های گروهک های تروریستی در سال های ابتدایی انقلاب به ویژه دهه 60 بوده است، خاطرنشان کرد: در آن مقطع بسیار مهم و حساس گروهک های تروریستی با حمایت های خارجی بسیاری از فرزندان این انقلاب را به شهادت رساندند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که این گونه حملات موجب بر هم زدن نظم و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد، گفت: با وجود همه نوع توطئه از سوی دشمنان، هنوز هم ایران اسلامی یکی از کشورهای امن منطقه به شمار می رود و این مسأله برکت هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به این که جانفشانی فرزندان انقلاب اسلامی در برابر حملات تروریستی گروه های معاند، افزود: در حادثه امروز نیروهای نظامی و امنیتی کشور به ویژه فرزندان سپاه با همه توان در برابر تروریست ها ایستادند و آنها را به هلاکت رساندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که در خبرها اعلام شد چند تن از پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این حملات تروریستی به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی در هر شرایط و موقعیتی برای دفاع از انقلاب، نظام و رهبری آمادگی کامل دارند و امروز تنها گوشه ای از این آمادگی و هوشیاری فرزندان انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور جدی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان مقابله با تروریست ها بسیار برجسته و تأثیرگذار بود، ادامه داد: تلاش تروریست ها با ایستادگی، مقاومت و هوشیاری نیروهای همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نتیجه نرسید و این طرح تروریستی آنها با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با بیان این که تروریست ها و حامیان آنها بدانند که فرزندان این انقلاب تا آخرین قطره خون پای انقلاب و آرمان های آن خواهند ایستاد و اجازه کوچکترین تحرک را به آنها نخواهند داد، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران امروز نیز همانند گذشته ثابت کردند که برای برقراری امنیت و دفاع از جان مردم و بقای انقلاب جان خود را نیز در طلب اخلاص قرار می دهند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پاسداران انقلاب اسلامی همواره  پاسداران حقیقی حریم انقلاب و نظام اسلامی بوده اند، تصریح کرد: در 38 سال اخیر این فرزندان ولایت مدار و با بصیرت انقلاب اسلامی هر آن چه در توان داشتند برای پشیبانی و حراست از نظام اسلامی به کار گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز منطقه خاورمیانه به دلیل سیاست های مداخله جویانه آمریکا در یک شرایط بحرانی به سر می برد، خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش می کند با تشدید حوادث و بحران های امروز منطقه ضمن تأمین منافع خود در خاورمیانه، حاشیه امنی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با تروریست قرار دارد، تصریح کرد: در طی سال های اخیر، کشورمان برای مبارزه و نابودی با گروه های تکفیری و تروریستی تلاش های بسیاری انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران با اقتدار همچنان در مبارزه با تروریست و کشورهای حامیان آنها در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: ملت مبارزه و انقلابی ایران اسلامی هیچ گاه صحنه دفاع از انقلاب و همچنین مبارزه با جبهه کفر و باطل را ترک نخواهد کرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان از امنیت پایدار ایران اسلامی با وجود همه ناامنی های کشورهای منطقه بسیار عصبانی هستند، تصریح کرد: به همین دلیل تلاش می کنند با این گونه اقدامات تروریستی وضعیت کشورمان را ناامن جلوه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به منطقه به ویژه عربستان اشاره کرد و با بیان این که حادثه امروز به حتم با سغر رییس جمهور آمریکا ارتباط دارد، خاطرنشان کرد: کشورهای خودفروخته منطقه برای خوش خدمتی به آمریکایی ها دست به هر جنایتی می زنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که به حتم ملت ایران پاسخ جنایت امروز تروریست ها را خواهند داد، بیان داشت: کشورهای حامی تروریست منتظر پاسخ قاطع و کوبنده ملت بزرگ ایران در مبارزه با این اعمال ننگین و غیر انسانی آنها در کشورهای منطقه باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری رژیم سعودی را مهم ترین حامی تروریست در منطقه معرفی کرد و با بیان این که حمایت های مالی عربستان از گروه های تروریستی منطقه به ویژه داعش برای همگان آشکار است، خاطرنشان کرد: امروز عربستان سعودی کانون پرورش و صدور تروریست های تکفیری به سراسر جهان و کشورهای منطقه است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حملات کور تروریستی در داخل کشورمان موجب این نمی شود که ایران اسلامی در مبارزه با تروریست در کشورهای منطقه عقب نشینی کند، تصریح کرد: حادثه امروز عزم ملت ایران به ویژه نیروهای نظامی کشورمان را در کمک به کشورهای منطقه در مبارزه جدی با تروریسم تقویت خواهد کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر از تلاش ها و از خودگذشتگی های نیروهای امنیتی کشورمان به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی کردن این اقدام تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد و خواستار برخورد جدی مسؤولان نظام با حامیان این گروه های تروریستی شد./۹۵۰/۳۰۱/ب2

ارسال نظرات