۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۵۰۵۵۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شب قدر، اعتکاف و نماز جمعه آرامش را به جامعه می بخشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برجسته ­ترین عامل آرامش و معنویت، نماز است، گفت: شب قدر، اعتکاف و نماز جمعه آرامش را به جامعه می بخشد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت ااسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امشب در آیین افتتاح دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان دین و معنویت دو گوهر گران­بها خواند و گفت: پیامبران آن را به ارمغان آوردند و اگر پیامبران نبودند هرگز از دین و معنویت در جامعه خبری نبود.

وی با بیان اینکه از اهداف مهم اولیاء و انبیای الهی تقویت دین مردم و رشد معنویت در جامعه اسلامی بوده است، افزود: همه پیامبران نسبت به این موضوع تلاش فراوانی را انجام داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عوامل مؤثری برای رشد معنویت در جامعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: ذکر و یاد خدا، ایمان و تقوا، پاکی و صداقت از جمله این عوامل هستند.

وی با اشاره به اینکه همه انسانها به دنبال آرامش و آسایش هستند، اظهار داشت: شبهای قدر، اعتکاف و  نماز جمعه سبب آرامش واقعی در جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه برجسته ­ترین عامل آرامش و معنویت، نماز است، اظهار داشت: بین نمازهای واجب نماز جمعه درخشش دیگری دارد.

نماز جمعه پایگاه دین و معنویت است

امام جمعه خرم آباد در ادامه نماز جمعه را هدیه ارزشمند خداوند به بشریت دانست و افزود: نماز جمعه پایگاه دین و معنویت است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال نماز جمعه را واجب کرده تا دین و نظام اسلامی پایدار بماند، خاطرنشان کرد: نماز جمعه وحدت آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه برپایی یک فریضه بزرگ الهی نیازمند تشکیلاتی است که تقویت کننده این پایگاه باشد، یادآور شد: نماز جمعه پایگاه معنویت است و نیاز به تشکیلات خاص خودش دارد./۲۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات