۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۰۶۰۸۱

نام نویسی در «کاروان روایت ما می توانیم» آغاز شد

جمعی از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید ملی کاروان روایت ما می توانیم را به راه انداختند.
ما می توانیم اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از دغدغه مندان و فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی در استان قم در اقدامی جالب دست به کاری جهادی برای تبلیغ کارخانجات و تولید کنندگان ایرانی زده اند.

این حرکت که باعنوان «کاروان روایت ما می توانیم» شکل گفته است با نام نویسی از مردم عادی از طریق شماره پیامک 3000253350 در یک اردوی عصرانه اقدام به بازدید از تولیدات و کارخانجات ایرانی در سطح استان قم می کنند.

این اقدام نوعی حمایت معنوی از تولید کننده محسوب می شود و می شود با رسانه ای کردن این نوع حرکت ها و همچنین با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی  برای تولیدات کارخانه های داخلی تبلیغ کرد.

همچنین اطلاع مردم از تولیدات و برندهای ایرانی خود می تواند به افزایش سطح آگاهی مردم از کیفیت محصولات ایرانی بینجامد که در نهایت مصرف کننده با آگاهی کامل اجناس داخلی را انتخاب خواهد کرد.

چنانچه این نوع حرکت ها به پویشی همگانی در سراسر کشور تبدیل شود آثار و برکات زیادی هم برای تولیدکننده ایرانی و هم برای مصرف کننده خواهد داشت و هدف نهایی از این حرکت را می توان جهاد در عرصه اقتصاد مقاومتی توصیف کرد.

گفتنی است این کاروان در اولین بازدید خود عصر دوشنبه 29 خرداد از شرکت «البرز فوم بتن آسیا» تولید کننده سقف و دیوار پیش ساخته بازدید خواهد کرد./843/ت۳۰۳/س

 

ارسال نظرات