۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۰۶۴۴۳
عضو شورای حوزه های علمیه لرستان:

موشک های سپاه موجب اقتدار نظام اسلامی است

عضو شورای حوزه های علمیه لرستان پرتاب موشکها از سوی سپاه را حرکتی غرورآفرین خواند و گفت: موشک ها زمینه اقتدار نظام اسلامی است.
حجت الاسلام امیدیان

حجت الاسلام سعید امیدیان، مؤسس حوزه های علمیه نورآباد و عضو شورای حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حرکت غرور آفرین سپاهیان اسلام، بیان داشت: این اقدام حرکتی جهادی، غرورآفرین و حماسه آفرین بود.

وی با بیان اینکه موشکها وحدت آفرین بود، افزود: یکی از دستاوردهای موشکها ایجاد وحدت و انسجام بود که حس ملی را تحت تأثیر خود قرار داد.

حجت الاسلام امیدیان بیان داشت: این اقدام هوشمندانه سپاه نمایش اقتدار ملی را افزایش داد و قدرت بازدارندگی را در پی داشت.

وی با بیان اینکه موشکها زمینه اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: این موشکها دو پیام داشت که یک پیام به دشمنان و حامیان تروریستی داعش به ویژه آمریکا، عربستان و اسرائیل بود.

مؤسس حوزه های علمیه پیام دیگر حرکت غرور آفرین را وحدت عنوان کرد و افزود: این حرکت وحدت را بین فعالان و جریانات سیاسی ایجاد کرد و باری دیگر ملت هم صدا و هم نوا شدند، نباید این وحدت کلمه مخدوش شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندین سال پیش فرمودند اگر دشمنان و اسرائیل دست به حماقت بزنند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد، عنوان داشت: این پرتاب موشک نه تنها موشکی بود که به قلب سیاه دشمن تکفیری و بی دین زده شد، بلکه تن اسرائیل را لرزاند.

حجت الاسلام امیدیان تصریح کرد: این نه تنها یک پرتاب موشک بلکه این قیام ذالفقار علوی بود تا به اسرائیل بیان کند که خط مستقیم ما تا مرز شما 940  کیلومتر است و با وجود موشکهای میانبرد و دوربرد این هدف گیری امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: این موشک ها فریاد سپاه به نمایندگی مردم ایران اسلامی بود که پیش از روز قدس زده شد و در دفاع از مظلومیت مردم مظلوم فلسطین و دفاع از جهبه مقاومت بود.

عضو شورای حوزه های علمیه لرستان با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: اکنون نوبت ملت است که در روز قدس جبهه کفر و حامیان تروریست، اسرائیل و خائنان حرمین را هدف قرار دهند.

حجت الاسلام امیدیان عنوان کرد: مردم نیز به طبع این حرکت غرور آفرین سپاه، روز قدس حمایت خود را از مردم فلسطین خواهند داشت و نخواهد گذاشت فلسطین و جبهه مقاومت تنها بماند. /9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات