۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۰۷۶۶۳
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

وحدت و همدلی امت اسلامی تنها راه غلبه بر دشمنان است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به وحدت جامعه اسلامی گفت: وحدت و همدلی امت اسلامی تنها راه غلبه بر دشمنان است و افتراق و نبود انسجام عامل شکست امت اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد:  مردم با حضور پرشکوه خود‌شان در راهپیمایی روز قدس نشان دادند نسبت به آرمان فلسطین وفادار هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت فهیم ایران هنوز به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند، افزود: این حضور باشکوه جای قدردانی و شکرگزاری دارد و مسؤولان هم باید قدردان این ملت بصیر و فهیم باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به این که رژیم صهیونیستی و  گروه‌های تکفیری در واقع یک خطر هستند، ابراز کرد: صهیونیسم و تکفیر هر دو عاملی برای بدنام کردن ادیان الهی در دیدگاه مردم جهان هستند و وظیفه ما هم مقاومت و ایستادگی در برابر آنان است.

وی در ادامه با اشار به جنایت‌های تروریست‌های تکفیری‌ها اظهار کرد: جهان اسلام، از منطقه خاورمیانه تا آسیا و آفریقا این روزها در آتش جنایات تروریست‌های تکفیری می‌سوزد و کشورهای اسلامی درگیر جنگ داخلی، برادر کشی، قتل، غارت، انفجار و ویرانی شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی ادامه داد: امروز که استکبار علیه امت اسلامی به پا خاسته است و به میدان آمده و جنگ نیابتی به راه انداخته، حضور مردم در صحنه پشتیبانی از جبهه مقاومت  و مقابله با استکبار، از اهمیت ویژه ای و سرنوشت سازی برخوردار است.

وی در پایان با اشاره به وحدت جامعه اسلامی گفت: وحدت و همدلی امت اسلامی تنها راه غلبه بر دشمنان است و افتراق و نبود انسجام عامل شکست امت اسلامی خواهد بود./873/۱۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات