۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۵۰۸۱۳۸
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

پاسخ سپاه در برابر دشمنان انقلاب قاطع و دندان شکن است

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به تلاش و مجاهدت سپاه پاسداران در برابر هجمه های دشمنان، گفت: پاسخ سپاه در برابر دشمنان انقلاب قاطع و دندان شکن است.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: خدمات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران زمینه اقتدار و ثبات و امنیت کشور را در منطقه فراهم می کند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه اظهار داشت: اقتدار دفاعی کشور موجب ایجاد دلگرمی در میان مردم شده و حس امنیت را در جامعه تقویت می کند، مردم ایران نیز همواره قدردان تلاش نیروهای نظامی و انتظامی کشور در راستای ایجاد امنیت و آرامش هستند.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: از مسؤولان کشوری انتظار می رود در راستای تقویت امنیت کشور حرکت کنند و به گونه ای موضع گیری نکنند که زمینه شادی دشمنان فراهم شود.

این مسؤول عنوان داشت: مسؤولان باید به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم باشند نه اینکه سایر ارگان ها و نیروها را مقصر مشکلات کشور معرفی کنند، اگر مشکلی نیز در این میان وجود دارد باید در میان خود مسؤولان مرتفع شود

وی در ادامه افزود: مطرح کردن برخی مسائل در سطح جامعه به صلاح منافع ملی و نظام نیست و ممکن است دستاویز دشمنان برای ایجاد تفرقه در کشور قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی گفت: با قدردانی از عملکرد سپاه پاسداران گفت: پاسخ سپاه پاسداران به اقدامات تروریستی اخیر اقدامی قاطع و دندان شکن بود.

 مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: باید همواره مدافع آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و قدردان جانفشانی های مدافعان حرم بود که با اهدای جان خود زمینه امنیت و اقتدار کشور را فراهم می کنند.

این مسؤول در پایان عنوان داشت: خداوند متعال همواره حامی مظلومان جهان است، مردم ایران در تمام برهه های تاریخی قاطعانه در راه دفاع از خاک کشور پایداری کرده و از اهدای جان و مال خویش نیز کوتاهی نکرده اند./۳۰۲/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات