۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۰۹۶۴۰
با موضوع روش شناسي تدريس بدايه الحكمه و نهايه الحكمه؛

کارگاه دانش افزایی فلسفه در مدرسه عالی نواب برگزار شد

كارگاه دانش افزایی فلسفه ۳ با موضوع روش شناسي تدريس بدايه الحكمه و نهايه الحكمه، در مدرسه علميه عالي نواب برگزار شد.
کارگاه دانش افزایی فلسفه ۳ ویژه اساتید برادر

حجت الاسلام محمد اسفندیاری، مدیر مدرسه علمیه عالی نواب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این که امروز کارگاه دانش افزایی فلسفه 3 ویژه اساتید برادر در این مدرسه برگزار شد، گفت: این کارگاه با تدریس حجت الاسلام والمسلمين مهدي زماني در موضوع روش شناسي تدريس بدايه الحكمه و نهايه الحكمه به همراه پاسخ به ابهامات از کتاب علامه طباطبایی برگزار شد.

وی با بیان این که این کارگاه امروز پنج شنبه 15 تیر از 7 صبح تا کنون در مدرسه علميه عالي نواب برگزار شد، تصریح کرد: بالغ بر 50 نفر از اساتید برادر در این کارگاه که در ادامه سلسله جلسات علوم عقلی مدرسه برگزار شد شرکت کردند.

مدیر مدرسه علمیه عالی نواب با بیان این که این کارگاه با هدف دانش افزایی، هم افزایی و تقویت بنیه علمی  اساتید جذب شده برگزار شد، بیان کرد: در این کارگاه تمرکز بر آشنایی اساتید با روش های نوین علمی تدریس شد و تأکید بر استفاده از دانش روز بود.

حجت الاسلام اسفندیاری با بیان این که در کارگاه دانش افزایی فلسفه 3 برادران اساتید سطح 2 و 3 شرکت کردند، بیان کرد: این کارگاه به همت مجمع عالی حکمت، اداره امور اساتید حوزه علمیه خراسان و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

وی با بیان این که این کارگاه در ادامه دوره های دانش افزایی اساتید علوم عقلی حوزه علمیه خراسان برگزار شد، گفت: در طول سال تحصیلی و ایام تابستان نیز برای اساتید حوزه کارگاه های دانش افزایی دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است؛ پیش از این نیز دوره های دانش افزايي دیگری برای اساتيد علوم عقلي به همت امور اساتيد معاونت آموزش حوزه علميه خراسان و با مشاركت مدرسه عالي نواب و مجمع عالي حكمت اسلامي در مدرسه علميه عالي نواب برگزار شده بود./302/864/ب1

ارسال نظرات