۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۱۰۱۸۱
استاد سطح عالی حوزه علمیه:

خبرگزاری رسا گفتمان امام خمینی را در حوزه احیا کند

حجت الاسلام احتشام بر احیای گفتمان امام خمینی(ره) از سوی خبرگزاری رسا تاکید و تصریح کرد: متأسفانه در دهه چهارم انقلاب آن گونه که باید به آموزه های امام خمینی(ره)توجه نداشته ایم.
حجت الاسلام علي احتشام

حجت الاسلام علی احتشام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که نقش رسانه های عمومی چه حقیقی و چه مجازی در دوره کنونی از زندگی بشر بی بدیل است، گفت: با توجه به بی بدیل بودن نقش رسانه، نقش رسانه دینی در اطلاع رسانی به هنگام و بر مبنای صدق و عدل و خوراکی تمیز برای روح انسان ها، آن هم رسانه ای که باید اسلام ناب محمدی را برای نسل کنونی تبیین کند پررنگ، کار آمد و تعیین کننده خواهد بود.

استاد سطح عالی حوزه علمیه ادامه داد: خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه دینی، مروج و مبین اسلام ناب در راستای تبیین ارزش های ولایت، شهدا و نظام اسلامی، تاکنون نقش خوبی ایفا کرده است گرچه بازهم فعالیت ها و عرصه های فراوانی برای بهینه شدن و کارآمد تربودن این خبرگزاری وجود دارد.

وی با تصریح بر این که امروزه رسانه های وابسته به جهان خواران نبودها را بود می کنند، اظهار کرد: رسانه های خارجی نبودها را بود و ناشایست ها را شایسته می کنند بنابراین در چینین فضایی، باید رسانه ای متعهد، بودها و شایسته ها را آن گونه که هست برای مخاطبین تشنه به معارف اسلام، انقلاب و نظام اسلامی بیش از پیش با اهتمام جدی تر نشر دهد که امیدواریم خبرگزاری رسا در این افق نیز همانند دیگر ساحت ها موفق عمل کند.

حجت الاسلام احتشام خاطرنشان کرد: احیای گفتمان امام خمینی(ره) در دهه چهارم انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت است که متأسفانه آن گونه شاید و باید به آموزه های ایشاناعتنا نداشته و بها نداده ایم.

وی تاکید کرد: خبرگزاری رسا باید در تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) به ویژه سخنان یک سال پایانی عمر ایشان در زمینه استمرار نهضت جهانی اسلام در مبارزه با جهان خواران و مروجین اسلام آمریکایی بیش از گذشته اهتمام داشته باشد.

وی افزود: استفاده از طیف های مختلف و گروه های پایه، چه در بخش هنری و چه رسانه ای و چه آموزش مبانی و معارف دینی و انقلابی، رویکرد مناسب تری برای خبرگزاری رسا خواهد بود؛ جامعیت در ابعاد مختلف و استفاده از همه گروه های پایه برای رشد شکلی و عملی در حوزه های مختلف و افق های گوناگون، خبرگزاری رسا را پویا تر و مورد توجه همگان قرار خواهد داد./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات