۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۵۱۰۸۹۸
آیت الله خاتمی در جمع خبرنگاران:

همه باید سپاه را تأیید و تقویت کنند

امام جمعه موقت تهران با انتقاد از تخریب های صورت گرفته علیه سپاه، گفت: به همه كسانی كه سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار می دهند نصیحت می كنم كه این بازوی پرتوان را باید تایید و تقویت كرد.
نشست خبری آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در اختتامیه سی و یكمین دوره مسابقات قرآن كریم نیروهای مسلح كه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: قرآن یك مجموعه برای فرهنگ ما است، حضور این فرهنگ در جامعه سبب رشد آن خواهد شد و برگزاری چنین مسابقاتی در بین نیروهای مسلح كه بازوهای پرتوان ملت هستند به رشد و ارتقای فرهنگ دینی كمك می كند.

وی ادامه داد: مسأله قرآن باید جدی گرفته شود زیرا فرهنگ دین و انقلاب ما است، روخوانی، زیباخوانی، حفظ قرآن و از همه مهمتر تدبر در قرآن و حاكمیت فرهنگ قرآن تشكیل دهنده جامعه اسلامی است، حكومت اسلامی ایران وقتی شكل گرفت باید به سمت اسلامی كردن جامعه برود و یك گام این امر قرآن است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در رابطه با نقش نیروهای مسلح ایران در آزادسازی موصل، یادآور شد: پیروزی ارتش و بسیج عراق در موصل را نباید از عوامل مختلف دور دید، نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدیریت سردار قاسم سلیمانی و فتوای مرجعیت عراق حضرت آیت الله سیستانی و قبل از همه اینها هدایت های مقام معظم رهبری از عوامل اصلی پیروزی ارتش و بسیج عراق شد.

آیت الله خاتمی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری رسا مبنی بر هجمه های وارد شده به سپاه پاسداران، افزود: بنده به همه كسانی كه سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار می دهند نصیحت می كنم كه سپاه پاسداران همچون دیگر نیروهای مسلح است و این بازوی پرتوان را باید تایید و تقویت كرد، بنابراین نباید دست به تخریب سپاه بزنیم.

وی در پایان در مورد مذاكره بر سر قدرت موشكی ایران نیز گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه به مسؤولان نظام تصریح كردند كه توان موشكی ایران مطقا قابل مذاكره نیست./202/816/ب1

ارسال نظرات