۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۱۲۹۰۶
نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

حوزه های علمیه خواهران؛ ظرفیتی بزرگ برای اسلام و نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان، حوزه های علمیه خواهران را ظرفیتی بزرگ برای اسلام و نظام اسلامی ارزیابی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در نشستی که با حجت الاسلام اسماعیل نیا مدیرکل ارتباطات و همکاری های حوزه های علمیه خواهران داشت، گفت: حوزه های علمیه خواهران ظرفیت بزرگی برای اسلام و نظام اسلامی است؛ چراکه در این مجموعه بانوان تعلیم دینی می بینند و با تسلط بر مفاهیم دینی، موجب تغذیه فرهنگی مخاطبین می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: امروزه مهم ترین چالش مکاتب الهی مساله نقش زن می باشد. تفکر غربی از بانوان، برداشتی استعماری دارد.

وی افزود: حوزه های علمی خواهران ظرفیتی مهم برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و الگویی جامع و کارآمد ارائه می نماید. وجود حوزه های علمیه خواهران در کشور موجب توفیقات بزرگی در زمینه های تحکیم نظام خانواده و باورمندی مردم در اعتقادات، شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تاکید کرد: این مجموعه در بازدارندگی از انحرافات پاسخگویی به شبهات و دستاوردهای علمی بانوان طرح های خوبی داشته و با کم ترین هزینه ها بیشترین فایده ها را برای نظام اسلامی در عرصه بانوان داشته است.

گفنتی است؛ در ابتدای جلسه حجت الاسلام اسماعیل نیا گزارشی از عملکرد کمی و کیفی و دستاوردهای حوزه های علمیه خواهران ارائه کرد. /۹۲۴/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات