۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۱۵۶۳۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

بصیرت بخشی لازمه مقابله با انحرافات فرهنگی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بصیرت بخشی لازمه مقابله با انحرافات فرهنگی دانست و گفت: در این راستا والدین با تربیت صحیح فرزند در سایه سبک زندگی اسلامی در مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی دشمن نقش آفرین باشند.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تحکیم بنیان خانواده را اصول اساسی و ضرورتی انکارناپذیر عنوان کرد.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت و حفظ سلامت کانون خانواده افزود: آیات و روایات که دستورالعمل جامع برای انسان است، باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه در هر عصری انحرافات وجود دارد و دشمن هر روز دست به توطئه های جدیدی برای ضربه زدن به بنیان کانون خانواده و جامعه می زند، عنوان داشت: هوشیاری و فرهنگ سازی لازمه مقابله با هجمه های دشمن است.

وی با اشاره به اینکه هجمه های فرهنگی برای ناامید کردن جوانان و نوجوانان در پیش گرفته می شود، اظهار داشت: کانون خانواده با هوشیاری باید جلوی این آسیبها را بگیرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: خانواده موفق خانواده ای است که بتواند فرزندان خود را در بحران نجات دهند و لازمه این مهم تربیت دینی فرزندان و استفاده از سبک زندگی اهل بیت(ع) است.

وی الگوهای اسلامی را ره گشای زندگی بشریت دانست و افزود: الگو گرفتن از اهل بیت(ع) و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی موجب تحکیم بنیان خانواده و ارتقا فرهنگ و معنویت جامعه می شود.

حجت الاسلام غلامی با بیان اینکه برای ارتقا فرهنگ و معنویت جامعه باید نسل جوان را ارزشهای دینی آشنا ساخت، عنوان داشت: خانواده به ویژه مادران در تربیت صحیح فرزند نقش بسزایی دارند و نباید از رسالت خود غافل شوند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات