۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۱۵۷۶۹
طی حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه خراسان؛

مدیر جدید حوزه علمیه خراسان جنوبی معرفی شد

با حکمی از سوی مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام مجید نصیرایی قائم مقام سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان به عنوان مسؤول جدید مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی معرفی شد.
حجت الاسلام مجید نصیرایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام مجید نصیرایی به عنوان مسؤول جدید مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین عاملی در این حکم با اشاره به اینکه حوزه علمیه خراسان یکی از پربارترین مراکز علمی تشیع و مهد پرورش بزرگان نام آور در دانش های اسلامی، طی قرن های مختلف بوده که با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) از رشد چشمگیری برخوردار گردید، یادآور شده است: صیانت و حفظ این میراث گرانبها نیازمند تلاشی مضاعف و شکوفایی آن به مدیریتی عالم، جامع و دلسوز نیاز دارد.

مدیر حوزه علمیه خراسان در ادامه این حکم بیان داشته است: بدین لحاظ با توجه به پیشنهاد شورای استانی مدیریت خراسان جنوبی و نظر به توانمندی علمی، حسن تجربه و برخورداری جنابعالی از صلاحیت های لازم، شما را به عنوان مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی به مدت یک سال منصوب می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح عاملی ابراز امیدواری کرده است که حجت الاسلام نصیرایی در پرتو الطاف الهی، توجهات خاص حضرت ولی عصر(عج) و با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری، ضمن استفاده از ظرفیت های بالای معنوی، تربیتی، آموزشی و توانمندی های موجود آن حوزه مبارکه با برنامه ریزی دقیق بتواند رشد و پرورش جوانانی متدین، فاضل و انقلابی را در راستای اهداف تحولی حوزه علمیه و اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ و معارف اسلامی فراهم سازد.

یادآور می شود؛ مدیر حوزه علمیه خراسان در این حکم از تلاش های حجت الاسلام محسن مشرفی در مدت تصدی مدیریت حوزه علمیه استان خراسان جنوبی تشکر کرده و برای وی آرزوی توفیق روزافزون داشته است.

گفتنی است، حجت الاسلام نصیرایی از امروز در معیت حجت الاسلام و المسلمین اسفندیاری، مسؤول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام و المسلمین علی مقدادی، مدیر بررسی و حراست این حوزه با حضور در دفتر آیت الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، کار خود را آغاز کرد./۸۵۹/پ۲۰۳/ب۱

 

ارسال نظرات