۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۵۱۷۲۱۴
امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

وزارت ارشاد از رواج غرب گرایی جلوگیری کند

مولوی ریگیان‌پور با اشاره به رویکرد وزارت ارشاد در مقابله با تهاجم فرهنگی غرب گفت: وزارت ارشاد باید در راستای ترویج ارزش‌های اخلاقی و دینی در قالب فیلم و سریال گام اساسی بردارد.
مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه

مولوی عبدالرحیم ریگیان‌پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان رسالت اصلی وزارت ارشاد را پیشبرد اهداف نظام در راستای آرمان‌های امام راحل و رهنمودهای رهبری دانست و گفت: در کشور اسلامی ما این وزارتخانه در نهادینه کردن فرهنگ دینی از جایگاه والایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد مسؤول صدور مجوز برای ساخت فیلم‌های سینمایی است افزود: این نهاد باید با نظارت کامل و گسترده بر روی فیلم‌های درحال ساخت به گونه‌ای عمل کند که فرهنگ دینی و اسلامی را در جامعه فراگیر نماید؛ چرا که این نهاد در خط مقدم تهاجم فرهنگی قرار دارد.

مولوی ریگیان‌پور به شعار«استقلال ، آزادی، جمهوری اسلامی» اشاره و عنوان کرد: این شعار بدین معنا نیست که با نام اسلام و سوء استفاده از آن هرکس هر کاری که بخواهد می‌تواند انجام دهد و زمینه را برای شکل گیری فرهنگ غرب در جامعه فراهم کند؛ زیرا آزادی در اسلام یک قالب و چهارچوب خاصی دارد.

وی با تأکید بر اینکه نوک پیکان دشمن قشر جوان جامعه را نشانه رفته است خاطرنشان کرد: نسل جوان به سینما و بازیگران توجه خاصی نشان داده و از آنها الگوپذیری می‌کنند؛ بنابراین وزارت ارشاد باید در راستای ترویج ارزش‌های اخلاقی و دینی در قالب فیلم و سریال گام اساسی بردارد./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات