۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۱۹۷۳۲
سردار احمدی:

مسجد محور فعالیت های دینی و فرهنگی است

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم مسجد را محور فعالیت های فرهنگی و دینی دانست و گفت: گفتمان انقلاب در جهان گسترش پیدا کرده است و مسجد به عنوان نخستین پایگاه شکل گیری انقلاب نقش مهمی در این موضوع دارد.
سردار احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامرضا احمدی در همایش مسجد قرارگاه مدیریت جامعه اسلامی که عصر امروز در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد با اشاره به نقش مساجد در گسترش فعالیت های دینی عنوان کرد: مسجد سنگ بنای اولیه و نقطه ثقل فعالیت های دینی و فرهنگی است.

وی افزود: الحمدلله سند راهبردی قرارگاه مرکزی استان به امضای سه امام جمعه قم؛ آیت الله سعیدی، آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله اعرافی رسیده است.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم تصریح کرد: این سند راهبردی، تحولی عظیم در فعالیت های فرهنگی و دینی مساجد ایجاد می کند و ابلاغ آن از سوی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به رده های بسیج نشان دهنده اهمیت آن است.

سردار احمدی در ادامه با اشاره به نقش مسجد در ترویج گفتمان انقلاب اظهار کرد: یکی از مسؤولان رژیم صهیونیستی در جلسه مهمی اعلام کرده است که گزارش مبسوطی از سوی سازمان اطلاعاتی اسرائیل(موساد) به من داده شده است که بعد از مطالعه دقیق آن تنها می توانم یک جمله بگویم و آن هم این است که داعش رفت و ایران آمد.

وی اضافه کرد: این جمله نشان از گسترش گفتمان انقلاب در جهان دارد و مسجد به عنوان نخستین پایگاه شکل گیری انقلاب نقش مهمی در این موضوع دارد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم تأکید کرد: رهبر انقلاب در یکی از دیدارهای خود فرمودند که آمریکا و اسرائیل در منطقه اهدافی دارند و آن اهداف را دنبال می کنند و ما هم وظایفی داریم که باید آنها را انجام دهیم و اگر جمهوری اسلامی و فریاد نورانی امام خمینی(ره) نبود، استکبار هیچ مشکلی برای رسیدن به اهدافش نداشت.

احمدی ابراز کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، ضروری ترین مسأله در نظام اسلامی مسأله تبیین است و امامان جماعت باید در بیان مطالب به دنبال این باشند که به معرفت مخاطبان نسبت به اهل بیت(ع) و گفتمان جمهوری اسلامی بیفزایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عید غدیر خم از مناسبت های پیش روی ما است و باید تلاش کنیم تا این عید بزرگ الهی به خوبی مورد توجه قرار گیرد./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات