۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۲۰۵۲۹
امام جمعه موقت کرمان:

رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری مهم ترین خواسته مردم از دولت است

امام جمعه موقت کرمان گفت: مشکلات اقتصادی و اشتغال مهمترین دغدغه مردم هستند و دولت وظیفه دارد خواسته های مردم را برطرف کند.
حجت الاسلام مهدی عربپور حجت الاسلام مهدی عربپور، امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مهدی عربپور، امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر گفت: رعایت تقوای الهی موضوع بسیار مهمی بوده و تقوا در زندگی فردی و اجتماعی تأثیر فراوانی دارد.

وی اضافه کرد: یکی از راه های کسب تقوا توجه به اعمال واجب است و اعمال مستحب انسان را به خدا نزدیک می کند.

امام جمعه موقت کرمان در ادامه با اشاره به دهه اول ماه ذی الحجه، اظهار داشت: ملاقات حضرت موسی(ع) با پرورگار هستی بخش در این دهه و ایام بوده و ماه ذی الحجه یکی از بافضیلت ترین ماه ها نزد خداوند متعال است.

حجت الاسلام عربپور عنوان کرد: همانگونه که در ماه مبارک رمضان فرصت بندگی خداوند مهیا می شود در این ماه انسان می تواند به عبادت خداوند بپردازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به فرمان مقام معظم رهبری، اظهار داشت: حفاظت از آسمان امن جمهوری اسلامی ایران بر عهده سربازان فداکار و جان برکفان این قرارگاه است.

حجت الاسلام عربپور با اشاره به کشتار حجاج ایرانی در سال ۶۶، تصریح کرد: کشتار حجاج ایرانی نمونه ای از دشمنی آل سعود با جمهوری اسلامی ایران است.

امام ‌جمعه موقت کرمان با اشاره به هفته دولت، گفت: مشکلات اقتصادی و فراهم کردن اشتغال مهمترین دغدغه مردم است؛ از این رو دولت وظیفه دارد خواسته های مردم را بر طرف کند./۹۷۲/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات