۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۵۲۰۹۵۲
امام جمعه گتوند:

خدمت به محرومان معیار سنجش دولت ها است

امام جمعه گتوند با اشاره به اولویت های دولت دوازدهم، گفت: معیار دولت خدمتگزار و پایبندی آن به نهضت اسلامی با خدمت رسانی به قشر محروم سنجیده می شود.
نیازمندان و محرومان

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه جایگاه قانونی و الهی دولت در خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان است، اظهار داشت: بهترین شیوه و روش برای دولت در نظر گرفتن نیازمندان و مستضعفان و حرکت جهادی برای برطرف سازی مشکلات جامعه اسلامی است؛ بر این اساس معیار دولت خدمتگزار و پایبندی آن به نهضت اسلامی با خدمت رسانی به قشر محروم سنجیده می شود.

امام جمعه گتوند ضرورت رفع نیازمندی ها، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در چارچوب نظام اسلامی را وظیفه دولت برشمرد و افزود: حرکت جهادی، اعتماد به خدا و نیروهای باانگیزه انقلابی و توجه به نگاه درون در دستور کار دولت قرار گیرد و اگر بخواهد همچون دولت شهیدان رجایی و باهنر نماد حکومت اسلامی در مقام اجرایی باشد، باید با نگاهی ولایی به اقتصاد مقاومتی توجه داشته باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند اعتماد دولت به ملت را خواستار شد و گفت: رسیدگی به مطالبات مردمی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های استکبار از ویژگی های دولت ارزشی و انقلابی در چارچوب نظام ولایی است که مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان حاشیه سازی های دولت یازدهم عنوان کرد: چه بسا حواشی دولت یازدهم بیشتر از عملکردها نمود داشته باشد و از آنجا که اکنون رییس جمهور دغدغه دوره دوم انتخاب را ندارد همه تلاش را برای برطرف سازی مشکلات و خدمت رسانی به نظام اسلامی بدون هیچگونه حاشیه سازی مدنظر قرار دهد.

وی توجه به اشتغال و کارآفرینی، نگاه جهادی و انقلابی، مقاومت در برابر فشارهای خارجی با اتکا به نیروهای انقلابی و ظرفیت های درونی از سوی دولتمردان را خواستار شد و گفت: دولت به جای بزرگنمایی حاشیه سازی های سیاسی فقط به فکر خدمت رسانی و ایجاد اشتغال باشد./9456/ت302/ب1

ارسال نظرات