۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۲۱۰۹۳
با سخنرانی استاندار خراسان شمالی؛

مراسم محوری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور در بجنورد برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مراسم محوری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور، شامگاه سه‌شنبه هفته جاری با سخنرانی استاندار خراسان شمالی در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سالاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست کمیته اجرای مراسم گرامیداشت هشتم شهریور، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: ویژگی‌ها و خصوصیات ولایی شهدای والامقام هشتم شهریور سبب ماندگاری یاد و نام این شهیدان شده است.

وی افزود: منافقین کوردل تعهد و ولایت مداری شهیدان رجایی و باهنر را تهدیدی جدی در مقابل خواسته‌های نامشروع خود می‌دانستند تا اینکه بالاخره حضور و خصوصیات این مسؤولان دلسوز، متعهد، متواضع و ولایتمدار را تاب نیاورده و آنها را با نقشه‌ای خائنانه به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: شهدای گران‌قدر هشتم شهریور به مسؤولیت به‌عنوان جایگاهی برای کسب قدرت، شهرت و ثروت نگاه نمی‌کردند؛ به‌طوری که خدمت خالصانه به مردم و انقلاب را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار داده و صادقانه و ولایت‌مدارانه برای اعتلای اسلام تلاش می‌کردند.

حجت‌الاسلام سالاری با تأکید بر الگوپذیری از شیوه شهدای هشتم شهریور در خدمت به جامعه اسلامی، تصریح کرد: باید مسؤولان فعلی نظام اسلامی خصوصیات بارز شهدای هشتم شهریور نظیر ولایت مداری، تعهد، دلسوزی و این‌گونه موارد را الگوی رفتاری خود در مدت خدمت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان و دولتمردان راه و مسیر شهیدان رجایی و باهنر را که مسیر تلاش، مجاهدت، فداکاری، دوری از اشرافیت و قدرت‌طلبی است انتخاب کنند افزون بر اینکه مردم شاهد و قدردان زحمات و تلاش‌های آنها هستند مورد رضایت خداوند متعال هم قرار می‌گیرند.

رییس ستاد هشتم شهریور استان اظهار داشت: اگر مسؤولان کشور دلسوزی و خدمت خالصانه به مردم و انقلاب را سرلوحه رفتار خود قرار دهند بدون شک ما می‌توانیم بدون نیاز به قدرت‌ها و دولت‌های دیگر ایرانی آباد و سرافراز داشته باشیم.

وی با اشاره به حقوق مردم بر دولت، افزود: مهم‌ترین حقوق مردم بر دولت احترام به آرای ملت و تواضع در برابر مردم، ارائه خدمت به مردم و تأمین نیازها و خواسته‌های به حق مردم است که در این راستا دولت باید از هیچ کوششی دریغ نکند.

رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بخش پایانی سخنان خود تکرار هرساله هفته دولت را فرصتی بی‌نظیر برای دولت و مردم دانسته و تصریح کرد: در حقیقت هفته دولت هفته قدرشناسی مردم نسبت به مسؤولان دلسوز و متعهدی است که خالصانه برای تحقق و اعتلای اسلام ناب محمدی تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: مراسم محوری گرامیداشت شهدای مظلوم هشتم شهریور در مرکز استان شامگاه روز سه‌شنبه هفتم شهریور هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد انقلاب برگزار می‌شود و محمدرضا صالحی، استاندار خراسان شمالی سخنران این مراسم خواهد بود./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات