۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۵۲۲۸۶۴
از سوی گروه تبلیغی صمیم صورت می گیرد؛

ساخت پویانمایی با موضوع شهادت شهید حججی

مسؤول گروه تبلیغی صمیم گفت: ساخت یک اثر پویانمایی با موضوع شهادت شهید حججی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا دو ماه آینده مراحل ساخت آن به پایان برسد.
شهید حججی

حجت الاسلام مهدی رستمی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برنامه های گروه تبلیغی صمیم در سال جاری عنوان کرد: سه پروژه در راستای ساخت پویانمایی برای سال جاری در دستور کار قرار داده ایم که مراحل اجرایی آن در حال پیگیری است.

وی افزود: ان شاالله تا دو ماه آینده کار ساخت این آثار به پایان رسیده و وارد بازار عرضه می شوند و علاقه‌مندان می توانند از آنها استفاده کنند.

مسؤول گروه تبلیغی صمیم تصریح کرد: از این آثار، دو اثر مربوط به موضوع داعش و جریان های تکفیری است که یکی از آنها مرتبط با شهادت شهید حججی و اثر دیگر نیز مربوط به حادثه تروریستی تهران است.

حجت الاسلام رستمی حجاب و عفاف را موضوع یکی دیگر از آثار در دست ساخت این گروه تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ضد فرهنگی که در چند وقت اخیر راه اندازی شده موضوع چهارشنبه سفید است و ما با ساخت این پویانمایی به دنبال مقابله با این اقدام ضد فرهنگی هستیم و امیدواریم بتوانیم یک پویانمایی خوب و مؤثر در این موضوع تولید کنیم.

وی اضافه کرد: یک اثر پویانمایی با موضوع پناه جویان نیز بعد از ساخت این سه اثر در دستور کار ما قرار می گیرد که موضوع آن پیرامون آوارگی کودکان سوری و نابودی زندگی آنها در جنگ با داعش و تکفیری ها است.

مسؤول گروه تبلیغی صمیم ادامه داد: نگارش فیلمنامه یک مجموعه پویانمایی را نیز به عنوان یکی دیگر از برنامه های سال جاری مدنظر قرار داده ایم که با پایان نگارش آنها، فرآیند تولید آثار  آغاز می شود.

وی ابراز کرد: این مجموعه فیلمنامه در دو موضوع نگارش می شوند که یک موضوع آن مرتبط با سبک زندگی اسلامی است که آثار مرتبط با آن به صورت مناسبتی و در 30 قسمت ساخته می شود و آماده پخش در ماه مبارک رمضان می شود.

حجت الاسلام رستمی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که دنبال می شود، فیلمنامه های کوتاه اجتماعی است تا بتوان به تناسب اتفاقات اجتماعی روز، به بیان نکات اجتماعی و اخلاقی پرداخت./872/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات