۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۲۴۵۴۸
رییس دفتر رییس جمهور خبر داد؛

بهره گیری از استانداران جوان و بانوان در دولت دوازدهم

واعظی در مورد وضعيت استانداران گفت: در تلاش هستيم از استانداران جوان و بانوان در اين دوره بهره ببريم.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، محمود واعظی، ريیس دفتر ريیس جمهور در حاشيه جلسه هيأت دولت در مورد سفر رييس جمهور به نيويورك، گفت: رييس جمهور سفر كوتاه و فشرده اي به نيويورك دارد كه برنامه هاي مختلفي از جمله سخنراني را خواهند داشت.

وي ادامه داد: يكي از موضوعات مهم اين سفر ديدار با نخبگان سياسي، اصحاب رسانه و مطبوعات در ديدارهاي مختلف است، همچنين در اين سفر با تعداد قابل توجهی از رؤسای کشورهای مهم دیدار دوجانبه خواهد داشت.

واعظی در مورد وضعيت استانداران نيز افزود: در تلاش هستيم از استانداران جوان و بانوان در اين دوره بهره ببريم، البته اين امر با رعايت اولويت ها انجام خواهد شد، خوشبختانه وزير كشور برای هر استان و استانداری که اینجا به تصویب می‌رسید حکمی را می‌زدند که یک پیوست داشت كه براساس آن مشخص مي شد كه هر استاندار چه فعاليت هايي بايد داشته باشد.

 

ريیس دفتر ريیس جمهور ادامه داد: استانداران در اين دوره بايد با يك شرايط جديد شروع به كار كنند، نبايد فراموش كرد كه انتخاب استاندار براي يك استان سخت است، زيرا يك استاندار علاوه بر اينكه بايد با همه مدیران کل همه وزارتخانه‌های مختلف هماهنگی داشته باشد بايد با ١٤ ارگان حکومتی نيز خود را مرتب هماهنگ كند.

وی در پایان تصريح كرد: ما در انتخاب و انتصاب مديران توجه و تقاوت جنسيتي را مدنظر قرار نمي دهيم اما توانايي هاي يك فرد بسيار مهم است./٨١٦/۲۰۲/ح

ارسال نظرات