۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۲۵۹۹۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مشکلات کشور با اقدامات جهادی جوانان و مسؤولان انقلابی حل می شود

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: جوانان مومن و بسیجی و نیز مسؤولان انقلابی وارد صحنه عمل شوند چرا که دولت ها اغلب در رفع مشکلات مردم موفق نبودند.
گروه جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز آیین اختتامیه اردوی جهادی ولی عصر(عج) جمعه شب در روستای بنادر شهرستان شوش دانیال با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت الله حیدری در این مراسم با اشاره به نرخ بیکاری 25 درصدی استان خوزستان، اظهار داشت: متاسفانه دولت مناطق جنگ زده را فراموش کرده است و می طلبد به این مناطق بیشتر توجه و اهمیت داده شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: مسؤولان انقلابی و جوانان مومن بسیجی بیایند و این استان رنجور را آباد کنند؛ چرا که دولت های گذشته و دولت کنونی کار خاصی برای آبادانی و پیشرفت این استان نکرده اند.

امام جمعه موقت اهواز خطاب به گروه های جهادی، گفت: قدر نعمت خدمت به مردم را بدانید، زیرا با این کارها افزون بر اینکه مناطق محروم را آباد می کنید، ایمان، اعتقادات، دنیا و آخرت خود را هم خواهید ساخت.

آیت الله حیدری با اشاره به لزوم تداوم و افزایش اینگونه گروه ها، افزود: نیاز جامعه امروز اقتضا می کند جوانان مومن و بسیجی برای خدمت به مردم وارد صحنه شوند، از دل این جمع ها و گروه ها امثال شهید حججی ها خارج می شوند و جهان را متأثر می کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از اعضای گروه جهادی ولی عصر(عج) تجلیل و قدردانی به عمل آمد./9453/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات