۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۲۷۱۱۳
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

امامزادگان محل ترویج معارف قرآن و اهل بیت هستند

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه بایستی از طریق امامزادگان معارف قرآن و اهل بیت(ع) را نشر دهیم، گفت: قصد شکایت از دستگاه های دولتی را نداریم و در تلاشیم با جلساتی که داشته ایم مشکلات را حل کنیم.
حجت الاسلام محمدی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت الاسلام علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور شامگاه گذشته با حضور در جمع خبرنگاران در آستان مقدس آقا علی عباس شهرستان نطنز اظهار داشت: با تلاش مدیران اوقاف استان و حمایت مسوولین اداره کل اوقاف استان اصفهان به عنوان یکی از ادارت موفق در سطح کشور شناخته می شود.

وی به برنامه های شاخص امامزادگان اشاره کرد و افزود: معرفی امازادگان به جامعه و مردم با استفاده از فضاهای مجازی به وجود آمده یکی از دستاوردهای مهم است.

حجت الاسلام علی محمدی با تاکید بر ادامه روند معرفی بقاع متبرکه به مردم اظهار داشت: بایستی از طریق این امامزادگان معارف قرآن و اهل بیت(ع) را نشر دهیم.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها در زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلای خدمت می کنند، تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی دولت قصد شکایت از دستگاه های دولتی را نداریم و در تلاشیم با جلساتی که داشته ایم مشکلات را حل کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین به اهمیت گردشگری مذهبی اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ای به منظور گسترش فضای گردشگری در امامزادگان با سازمان میراث فرهنگی منعقد کرده ایم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام رضا صادقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به مشارکت خیران در روند پیشرفت پروژه ها اشاره کرد و گفت: با مشارکت خیران می توانیم به اشتغال زایی بیشتر در جوار امامزادگان کمک کنیم.

وی به حضور بیش از 4 میلیون زائر در آستان مقدس آقا علی عباس اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با حضور این زائران اقدامات خوبی جوار امامزادگان انجام می شود./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات