۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۲۷۳۱۹
آیت الله حیدری:

توجه به مسائل کلان انقلاب خواسته رهبری از مجلس خبرگان است

آیت الله حیدری با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب درباره تشکیل هیأت اندیشه ورزی در مجلس خبرگان، توجه به مسائل کلان را خواسته معظم له از اعضای خبرگان رهبری بیان کرد.
آیت الله محسن حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ابراز داشت: هویت انقلاب اسلامی از قیام اباعبدالله الحسین(ع) شکل گرفته است و در سال ۸۸، این عاشورا و امام حسین(ع) بود که فتنه آمریکایی و فتنه گران را رسوا ساخت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مظلومیت امام حسین(ع) تیر خلاص را بر پیکر فتنه و فتنه گران در سال ۸۸ فرود آورد، تصریح کرد: ۹ دی به برکت عاشورا حاصل شد و امروزه به برکت انقلاب اسلامی عاشورا و اهل بیت(ع) دوباره در جهان مطرح و جهانیان با آنها آشنا می شوند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان ساخت: نهضت امام خمینی(ره) و دفاع مقدس با نهضت عاشورا و قیام حسین(ع) در هم تنیده شده و امکان انفکاک و جدایی در میان آنها وجود ندارد البته انقلاب اسلامی شاخه و فرعی از قیام تنومند و ماندگار عاشورا است.

آیت الله حیدری اساس قیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در مسائل فردی و اجتماعی است و درسی است که باید از قیام امام حسین(ع) و نهضت عاشورا آموخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره سالروز حمله آمریکا به افغانستان در سوم مهرماه اظهار داشت: آمریکا با ۱۷ سال حضور در مرزهای شرقی ما در پی محاصره مان هستند؛ چنان که با اشغال عراق و حضور در مرزهای غربی در همین فکر هستند اما بدانند هیچ غلطی نمی کنند چرا که ایران سرزمین شیران است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه اشاره کرد و افزود: پس از فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر ضرورت شکست حصر آبادان نیروهای ارتشی، بسیجی و سپاهی با وحدت مثال زدنی و انجام عملیات ثامن الائمه حصر شهر را شکستند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه سخنان خود به سومین جلسه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در این جلسه مطالبی درباره ضرورت پرداخت خسارت های سیل زدگان استان، مسأله انتقال آب، خشک شدن نخیلات در شادگان، خرمشهر و آبادان بیان کردیم.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه خواسته رهبرمعظم انقلاب از اعضای خبرگان توجه به مطالب کلان انقلاب است، اظهار داشت: در این باره رهبری دستور تشکیل هیأت اندیشه ورزی را صادر کردند تا اهداف انقلاب اسلامی و میزان پیشرفت، علل توقف و راهکارهای جبران کاستی ها مشخص شود.

وی در ادامه به توطئه صهیونیستی تجزیه کردستان عراق، سخنان نابخردانه ترامپ، کشتار مسلمانان میانماری و خبر خوش سردار سلیمانی درباره نابودی نهایی داعش در دو ماه آینده اشاره کرد./۹۴۵۶/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات