۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۲۸۶۶۰
استاد موسسه عالی جامعةالمصطفی:

شهید حججی افتخار و سرمشق جوانان انقلابی است

استاد موسسه عالی جامعةالمصطفی با بیان اینکه شهید حججی افتخار و سرمشق جوانان ولایتمدار و انقلابی است، گفت: بیشترین افراد مشایعت کننده مردم تهران در تشییع پیکر مطهر شهید حججی را جوانان تشکیل می‌دادند.
شهید حججی

حجت الاسلام غلام محمد شریعتی استاد موسسه عالی جامعةالمصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار رسا، با بیان اینکه ما امروز کلاس درس و تدریس را به احترام شهید حججی تعطیل کردیم تا خود را برای تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار به تهران برسانیم، گفت: شهید حججی مظلومانه و در اوج شهامت به دست داعشیان کور دل به شهادت رسید.

وی با اشاره به ازدحام مردم در تشییع پیکر مطهر شهید حججی، بیان داشت: می‌توان تشییع پیکر مطهر شهید حججی را با عنوان بی نظیرترین مراسم مشایعت شهید مدافع حرم نام برد و این حضور مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان اسلام ستیز است.

حجت الاسلام شریعتی با تاکید براینکه ما هرگز از پاسداری عاشورایی حرم حضرت زینب(س) دست برنخواهیم داشت، گفت: ولایت مداری و ارادت به خاندان رسول خدا از شاخصه‌ها و ویژگی‌های بارز مردم ما در ادوار مختلف بوده است.

استاد موسسه عالی جامعةالمصطفی با اشاره به اینکه امروز بیشترین افراد مشایعت کننده در تشییع پیکر مطهر شهید حججی جوانان بودند، خاطر نشان کرد: امروز شهید حججی افتخار و سرمشق جوانان ولایتمدار و انقلابی ما به شمار می‌رود./۸۱۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات