۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۲۸۹۳۵
امام جمعه موقت بیرجند:

نباید از عربده های دشمن ترسید

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نباید از عربده های دشمن و غیر عقلانی ترامپ بترسیم بلکه باید از ضعف ایمان و تقوای خود بترسیم.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: نباید از عربده های دشمن و غیر عقلانی ترامپ بترسیم بلکه باید از ضعف ایمان و تقوا خود بترسیم.

وی با بیان اینکه اگر درون هر انسان تقویت شود دشمن نمی تواند از بیرون به ما صدمه ای بزند، گفت: دشمنان باید دست از شیطنت های خود بردارند و به فکر براندازی نظام اسلامی نباشند زیرا راه به جایی نمی برند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: جمهوری اسلامی ایران شهید حججی ها دارد و هرگز این  نظام اسلامی به دوران سلطنت پهلوی برنمی گردد و ذلت را نمی پذیرد.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: آمریکا همواره در حال نقض برجام است و عربده هایی که آمریکا و ترامپ می کشد از سر زیاده خواهی است تا نقض های برجام را توجیه کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از برجام انتظاراتی داشت که هیچ کدام از این انتظارات محقق نشد و گشایش های لازم صورت نگرفت، ادامه داد: اگر این نظام تن به برجام داد برای اتمام حجت بود که تمام دنیا بدانند آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با شیطنت های مختلف درصدد است ملت ایران را به پذیرش برجام 2 و 3 مجبور کند اما بدانند از برجام دیگر به هیچ عنوان خبری نیست.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل در جواب ترامپ بسیار خوب و کوبنده بود اما این سخنان کافی نیست و ملت ایران خواهان اقدام عملی و کوبنده دولت و مجلس در برابر نقض های مکرر برجام است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به درخت تنومند و قوی تبدیل شده است و آمریکا هیچ صدمه ای به این کشور نمی تواند برساند و هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد./880/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات