۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۲۸۹۴۷
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

کوچکترین تجاوز به حریم ایران با پاسخ تاریخی مردم مواجه خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: در صورتی که کوچکترین تجاوز به حریم ایران صورت گیرد مردم به همراه نیروهای مسلح درسی تاریخی را به دشمن خواهند داد.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفه دفاع مقدس، گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم نشان دادند که بزرگی انسان به داشتن تقوا، ولایتمداری، قدرت بالای مقاومت، مجاهدت و پایداری، شجاعت و حضور در صحنه های حساس و تعیین کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به رشادت شهید حججی و همرزمان وی اظهار داشت: این شهید و همرزمانش در اوج نبرد و مقاومت با داعش قرار گرفتند و به شهادت رسیدند؛ این انسان ها بزرگ و ارزشمند هستند و مردم نیز به همین دلیل به خوبی و با حضوری گسترده آنها تکریم می کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه راه شهدا و رزمندگان صراط مستقیم انقلاب است ابراز داشت: شهادت نعمت خدایی است که نصیب انسان های برگزیده می شود.

وی با محکوم کردن برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق خاطرشان کرد: این حرکت طرحی جدید در خاورمیانه به دست آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی برای تجزیه کردن کشورهای اسلامی است تا آنان را در مقابل هم قرار دهند و از طرفی این کشورها را وابسته خود کنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: یکی از اهداف جدایی کردستان عراق از این کشور ایجاد جبهه ای در مقابل خط مقاومت است و از آنجایی که داعش نفس های آخر خود را می کشد آنها با این طرح به دنبال ایجاد داعشی جدید در خاورمیانه هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا، رژیم اشغال گر قدس و انگلیس سابقه ای بسیار ننگین در تاریخ دارند گفت: هرجا نام آنها را دیدید نشانی از جنایت و اعتماد به این خائنان به معنای تکیه بر خیانت است به همین دلیل مقام معظم رهبری می فرمایند به این کشورها تکیه نکنید، هرچند مذاکره با آنها اشکال ندارد اما پشت این میز مذاکره شیطان است، از این رو می بینید در مساله برجام هر روز مشکلی را ایجاد می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خطاب به کشورهای استکباری تاکید کرد: در صورتی که کوچکترین تجاوز به حریم ایران صورت گیرد مردم به همراه نیروهای مسلح درسی تاریخی را به آنها خواهند داد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه سخنان خود از نیروی دریایی سپاه منطقه دوم و سپاه استان بوشهر به همراه کمیته امداد به جهت احداث 600 واحد مسکونی برای اقشار نیازمند و محروم تقدیر کرد.  

وی با اشاره به پیش رو بودن روز نیروی انتظامی از زحمات شبانه روزی آنها تشکر کرد./833/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات