۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۲۹۳۱۹
معاون پژوهشی حوزه علمیه استان بوشهر:

سومین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی برگزار می شود

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری سومین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی خبر داد و گفت: این کرسی با موضوع «نگرشی بر نمادهای خرافی یهود در جامعه کنونی ایران» برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسین فقیه امروز در جلسه با معاونان حوزه علمیه استان از برگزاری سومین کرسی علمی ترویجی نظریه پردازی خبر داد.

معاون پژوهشی حوزه علمیه استان بوشهر گفت: این کرسی با موضوع «نگرشی بر نمادهای خرافی یهود در جامعه کنونی ایران» برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فقیه با اشاره به زمان برگزاری این کرسی علمی ترویجی اظهار داشت: این برنامه قرار است روز چهارشنبه جاری ساعت 20:30 در مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این برنامه حجت الاسلام عبدالزهرا نجفی استاد حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده و حجت الاسلام مهدی نعمتی از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر از به عنوان ناقد حضور خواهند یافت، همچنین حجت الاسلام جلیل گوردرزی استاد حوزه علمیه به عنوان دبیر علمی در این کرسی ترویجی شرکت خواهد کرد.

گفتنی است پیش این دو کرسی علمی ترویجی با موضوعات «نقد و بررسی مساله شر به عنوان مهمترین دلیل ملهدین بر انکار خدا» و «نقد و بررسی دیدگاه اقتباس قرآن از عهدین از نظر مستشرقین با تکیه بر دیدگاه یوسف حداد (کشیش قرآن پژوه لبنانی)» در حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شده بود./۸۳۳/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات