۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۵
کد خبر: ۵۳۰۴۳۴
حجت الاسلام منتظری:

پیگیری دیه حجاج ایرانی احتیاج به دستور قضایی ندارد

دادستان کل کشور گفت: دیه حجاج ایرانی احتیاحی به دستور قضایی ندارد و از طریق سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه پیگیری می شود.
حجت الاسلام منتظری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه مراسم پلیس پیشگیری ناجا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان در مورد پیگیری دیه حجاج با توجه به اتمام حج تمتع گفت: این موضوع باید از طریق وزارت امور خارجه و حج و زیارت پیگیری شود و احتیاجی به دستور قضایی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دیه حجاج ایرانی باید از طریق روابط میان دولتها یعنی ایران و عربستان حل شود.

حجت الاسلام منتظری در مورد پرونده مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور گفت: این پرونده در هفته اخیر در کرمان تشکیل شده است و از بیان جزییات آن معذوریم. امیدواریم به زودی قابل بیان باشد و بتوانیم به سمع و نظر مردم برسانیم. این فرد فعلاً بازداشت است و پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است.

دادستان کل کشور در مورد پرونده آقای خاوری و محاکمه این فرد تصریح کرد: محاکمه خاوری به صورت غیابی است و 30 آبان این محاکمه انجام می شود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه کمیته مصادیق مجرمانه در مورد سایت آمدنیوز تصمیم گیری کرده است یا خیر گفت: آمدنیوز از تلگرام استفاده می کند و در آینده نزدیک تکلیف تلگرام نیز مشخص می شود./۱۳۲۵//۱۰۳/خ

ارسال نظرات